• شنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403031912119
  • خبرنگار : 50659

مدیر کانون‌های مساجد استان:

طرح «کادر نوجوان» در کانون‌های مساجد استان اردبیل اجرایی می‌شود

طرح «کادر نوجوان» در کانون‌های مساجد استان اردبیل اجرایی می‌شود

ایسنا/اردبیل مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به اینکه طرح «کادر نوجوان» در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اجرایی می‌شود، گفت: این طرح جزو ماندگارترین طرح‌ها برای کادرسازی آینده انقلاب اسلامی و رشد و تربیت نوجوانان در بستر مساجد است.

مصطفی آمون، ۱۹ خرداد در جلسه توجیهی طرح «کادر نوجوان» با حضور مدیر مسئولان کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین اظهار کرد: طرح «کادر نوجوان» در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با هدف کادر سازی نسل نوجوان اجرایی می‌شود و این طرح جزو ماندگارترین طرح‌ها برای پای کار آوردن نوجوانان به فعالیت های فرهنگی در مساجد خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: تاثیر بلند مدت کار تربیتی و فرهنگی می‌طلبد تا برنامه‌ریزی مناسبی برای فعالیت‌های تربیتی مسجدمحور برای نسل نوجوان انجام شود.

وی اذعان کرد: کانون های مساجد خط مقدم فعالیت های فرهنگی مسجدمحور و محله‌محور بوده و در حوزه مباحث تربیتی برنامه‌های مناسبی انجام خواهد شد.

آمون خاطر نشان کرد: استان اردبیل از جمله استان‌های پایلوت در اجرای طرح «کادر نوجوان» است که با توجه به ظرفیت مساعد مدیریتی و نوجوانان مساعد در کانون های مساجد انتخاب شده که لازم است تا با هم‌افزایی و همدلی در جهت اجرای این طرح ملی تلاش نماییم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی کانون‌های مساجد در طی سال‌های گذشته نشان می‌دهد که ظرفیت‌های بزرگی برای اجرای موفق این طرح در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل وجود دارد.

آمون ادامه داد: در این طرح، نقش‌ها و مسئولیت‌های مناسبی برای نوجوانان بین ۱۳ تا ۱۷ سال تعریف شده و برنامه‌های خاص اردویی، تشکیلاتی و آموزشی برای کادر نوجوان کانون‌ها اجرا می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha