• شنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403031911974
  • خبرنگار : 71460

جانشین کورتوا برای یورو ۲۰۲۴ مشخص شد

جانشین کورتوا برای یورو ۲۰۲۴ مشخص شد

سرمربی تیم ملی بلژیک تایید کرد کوئن کاستیلز در یورو درون دروازه این تیم قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، بلژیک به دنبال این است که با یک تیم نسبتاً جوان، یورو ۲۰۲۴ را شروع کند. ستاره‌های نسل طلایی آن‌ها نتوانستند در رده ملی این کشور را به قهرمانی برسانند و اکنون بلژیک نسبت به قبل جوان‌تر شده است.

دومینیکو تدسکو، سرمربی تیم ملی بلژیک فهرست ۲۵ نفره این تیم را برای حضور در یورو معرفی کرد. این در حالی است که او می‌توانست ۲۶ بازیکن را به آلمان ببرد.

به گزارش گاردین، تدسکو هم‌چنین به تصمیمش برای خط زدن تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، پایبند بود. این دروازه‌بان پس از مصدومیت رباط صلیبی، بیشتر فصل را از دست داد اما در فینال لیگ قهرمانان مادرید مقابل بوروسیا دورتموند بازی کرد. شنیده‌ها حاکی از آن است که اختلافات کورتوا و تدسکو باعث انتخاب نشدن او شده است.

تدسکو در مورد فهرست تیمش برای یورو گفت: تصمیم گرفتیم با ۲۵ نفر به یورو برویم. در یورو روحیه تیمی خیلی مهم است. یان ورتونگن (کشاله ران) و آرتور تئات (مچ پا) مصدومیت جزئی دارند و باید تا شروع رقابت‌ها شرایط این دو بازیکن ارزیابی شود.

تدسکو در مورد وضعیت دروازه‌بان‌های تیمش نیز گفت:  دروازه‌بان‌های من همگی شرایط خوبی دارند و از سطح بالایی برخوردار هستند ولی در یورو، کوئن کاستیلز دروازه‌بان اول ما خواهد بود.

قهرست نهایی بلژیک برای یورو:

دروازه‌بانان: کوئن کاستیلز (ولفسبورگ)، توماس کامینسکی (لوتون تاون)، ماتز سلز (ناتینگهام فارست).

مدافعان: تیموتی کاستانه (فولام)، ماکسیم دی کویپر (کلوب بروژ)، زنو دباست (اندرلخت)، ووت فاس (لستر سیتی)، توماس مونیر (ترابزون اسپور)، یان ورتونگن (اندرلخت)، آرتور تئات (استاد رنس)، اکسل ویتسل (اتلتیکو مادرید).

هافبک‌ها: یانیک کاراسکو (الشباب)، کوین دی بروین (منچستر سیتی)، اورل مانگالا (المپیک لیون)، آمادو اونانا (اورتون)، یوری تیلمانز (استون ویلا)، آرتور ورمیرن (اتلتیکو مادرید)، آستر ورانکس (ولفسبورگ) .

مهاجمان: یوهان باکایوکو (پی اس وی آیندهوون)، چارلز دی کتلائره (آتالانتا)، جرمی دوکو (منچستر سیتی)، روملو لوکاکو (رم)، دودی لوکباکیو (سویا)، لوئیس اوپندا (لایپزیگ)، لئاندرو تروسار (آرسنال).

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha