• جمعه / ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۰۵
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1403031811698
  • خبرنگار : 71552

کاوه: باید یک حسن یزدانی آماده در المپیک داشته باشیم

کاوه: باید یک حسن یزدانی آماده در المپیک داشته باشیم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: کشتی اول و آخر حسن یزدانی زمین تا آسمان با هم فرق داشت.

به گزارش ایسنا، محسن کاوه، سررمبی تیم ملی کشتی آزاد ایران بعد از پایان کار آزادکاران در مورد عملکرد تیم ملی و حسن یزدانی گفت: هدف اصلی ما در این مسابقات این بود که حسن یزدانی ارزیابی شود که خیلی خوب جواب داد. در کنار او چند جوان دیگر هم بودند که به عنوان پشتوانه به این مسابقات آوردیم که عیار خوبی هم از آن‌ها به‌دست آمد.

او افزود: برخی خود را خوب نشان دادند که به نفع خودشان است. برخی هم خوب خود را به نمایش نگذاشتند که به ضرر خودشان است. باید خیلی زحمت بکشند که باز این مسابقه را ببینند. روی هم رفته عملکرد خوب بود.

کاوه در مورد حسن یزدانی و قطعی شدن حضورش در المپیک گفت: شرایطی که حسن داشت و بعد از دوری ۸ یا ۹ ماهه به خاطر آسیب دیدگی و جراحی خیلی خوب بود و در حقیقت پروسه زمانی داریم که حسن بهتر شود. این اولین مسابقه‌اش بود. شاید هم حسن و هم خود ما این نگرانی را داشتیم که در شرایط ایده‌آل نباشد. کشتی اول و آخر او هم زمین تا آسمان فرق داشت. او در کشتی آخر خیلی بهتر بود و مطمئناً در زمان باقی مانده حسن آمادگی بیش‌تری پیدا کند تا یک حسن آماده در المپیک داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۸ ۲۰:۱۲

جناب محسن کاوه :حسن یزدانی 4 کشتی گرفت که سه رقیب اصلا در قد و قواره المپیک نیودند و فقط عظمت دولت بیکوف قابل اعتنا بود. بهتر بود کامران قاسمپور را هم در این وزن در این تورنمنت شرکت میدادید تا گره کوری که درست کردید باز میشد. کامران قاسمپور به مراتب اماده تر و سرپنجه تر از حسن اقای یزدانی نشان میدهد.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۹ ۱۰:۱۳

قاسم پور اصلا کشتی گیر این وزن نیست. بی جهت سعی نکنید ایشون رو به این وزن اضافه کنید.هیچ گره کوری هم نیست. وفایی پور رقیب حسن بود که باخت. ضمناً حریفان حسن ضعیف نبودن. حسن قوی بود. تماممشون جزو مدال داران و مدعیان این وزن بودن استاد.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۹ ۱۲:۲۴

کامران قاسمپور کشتی گیر وزن 92 کیلوبود و قرار بود به خاطر حسن یزدانی به 97 برود ولی وقتی اذرپیرا در 92 از زاهد والنسیا شکست خورد او را به 97 منتقل کردند و دوباره با ترفندی کامران قاسمپور را برای جایگزین احتمالی 86 کیلو به این وزن منتقل کردند. در هر صورت این چهار کشتی حسن یزدانی با این 4 نفر حداقل این را نشان داد که حسن یزدانی چیزی به دانسته هایش اضافه نکرده و حریفان قدر و اصلی او ارون بروکس و ارتور نایفموف روس و یک کشتی گیر دیگر یونانی هستند.در ضمن تمرینات کامران قاسمپور او را به مراتب اماده تر از حسن یزدانی نشان میدهد.در هر صورت انتخاب با سرمربی تیم ملی است و ما هم فقط نظرمان را گفتیم. ما فقط مدال طلا میخواهیم حالا هر کس که میخواهد برود المپیک برود

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۹ ۰۱:۳۴

چرا کامران قاسم پور رابه این مسابقات اعزام نکردید