• جمعه / ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۰۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403031811686
  • خبرنگار : 71518

اختصاصی ایسنا

بیرانوند - پرسپولیس؛ باز هم فسخ قرارداد؟

بیرانوند - پرسپولیس؛ باز هم فسخ قرارداد؟

بر اساس اطلاعاتی که خبرنگار ایسنا کسب کرده، پرسپولیسی‌ها اگر تا پایان خرداد مطالبات علیرضا بیرانوند را تسویه نکنند، او می‌تواند قراردادش را فسخ کند.

به گزارش ایسنا، پرسپولیس در شرایطی لیگ برتر فوتبال ایران را با قهرمانی به پایان رساند که حالا برخی بازیکنان این تیم که قراردادشان به پایان رسیده، ساز جدایی کوک کرده‌اند. در این بین صحبت‌هایی هم درباره احتمالا جدایی علیرضا بیرانوند مطرح شد که حالا پیگیری‌ها نشان می‌دهد این موضوع رنگ و بوی جدی به خود گرفته است.

بر اساس اطلاعاتی که خبرنگار ایسنا کسب کرده است، بیرانوند یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما در قرارداد او بندی وجود دارد که می‌تواند مقدمات فسخ یک طرفه قرارداد از سوی این دروازه‌بان ملی‌پوش را فراهم کند. در این بند به صراحت ذکر شده است که در صورت تسویه نشدن مطالبات این بازیکن در مدت ۱۵ روز بعد از پایان فصل، او می‌تواند یک طرفه قرارداد خود را فسخ کند و جدا شود. این یعنی پرسپولیس رسما تا پایان خرداد فرصت دارد تا با بیرانوند تسویه حساب کند.

گفته می‌شود مطالبات بیرانوند از پرسپولیس حدود ۱۲ میلیارد تومان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۸ ۱۹:۴۳

با اینکه اهل فوتبال نیستم ولی به نظرم ایشان افت محسوسی داشته و به توپها نه نمیگه، چه در پرسپولیس چه در تیم ملی شاید ازین جدایی پرسپولیس نفع ببرد و استعداد جوانی شکوفا شود.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۸ ۱۹:۴۴

پولشو بهش بدین بره بدرد پرسپولیس نمیخوره هر سال المشنگه در میاره

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۸ ۲۲:۵۲

عیب نداره اینا هوادار متمول دارن دوباره برش میگردونن

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۹ ۰۰:۵۹

مرحوم حجازی خانه مسکونی اش را می فروشد خرج هزینه باشگاه استقلال می کند...... یکی هم بخاطر دو....سه...ماه دیر شدن پرداخت قسمتی از قرارداد باشگاه....قراردادش را یک طرفه فسخ می‌کند..حال تفاوت علا قه مندی بازی کن را مقایسه کنید....

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۹ ۰۲:۵۷

مطمئن باشید مبلغ بیشتر از این هست .صداش در میاد.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۹ ۰۷:۳۴

حیف پول که به بیرانوند میدن این یارو حقش بود تا آخر عمر ماشین شویی کند کار عیب نیست ولی میخوام بگم که جنبه نداره او دروازه بان ذخیره خیلی بهتر از این کار می‌کرد بیچاره کل فصل ۵۰۰میلیون قرارداد ش بود بعضیا تو فوتبال ایران که مثل لیگ چار وپنج اروپا هم نمیشه چه پول‌های میگیرن یکی دوتا بازی آخر اقا بیرو خون به دل هوادارا کرد الانم ناز و اشوه را شروع کرد بیرو خجالت بکش....

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۹ ۰۹:۰۰

بیرو بی جنبه جنبه داشته باش بببین چی بودی وچی شدی واین پرسپولیس بزرگ بود که تورو بزرگ ومعروف کردوتعصب روازدایی وکریمی یادبگیر

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۹ ۱۲:۰۳

طبق اعلام قبلی پرسپولیس ۶۵ درصد مطالبات بازیکنان پرداخت شده بود قبل از بازی آخر لیگ حالا اینها میگفتن قرارداد ما ۱۵ میلیارده بیان توضیح بدن لطفا چطوری آقای بیرانوند ۱۲ میلیار طلب داره ۱۲ میلیار طلب رو اگر بزاریم پای ۳۵ درصد باقی مانده یعنی قرارداد ایشان ۴۰ میلیارده حد اقل به جز بندهای پاداشش

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۹ ۱۲:۵۹

چنین بازیکنی که بسیار هم افت کرده و نسبت تیم بزرگ پرسپولیس تعصبی هم ندارد و در پایان هر فصل فقط به دنبال بازگرمی برای افزایش مبلغ قرار داد خود است . دیگر بدرد این باشگاه بزرگ نمی خورد .