• جمعه / ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403031811579
  • خبرنگار : 50377

نماینده ولی فقیه در مازندران:

مردم در هشتم تیر حماسه انتخابات را رقم خواهند زد

مردم در هشتم تیر حماسه انتخابات را رقم خواهند زد

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه شبکه‌های معاند از همین الان تحریم و تخریب انتخابات با هدف مایوس کردن مردم از انتخابات را شروع کرده‌اند، گفت: اما با عنایت خداوند و بصیرت و شعار سیاسی اجتماعی بالایی که مردم ما دارند قطعا مردم ما در هشت تیر ماه حماسه انتخابات را رقم خواهند زد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ۱۸ خرداد در خطبه‌های نماز جمعه ساری، اظهار کرد: یکی از بهترین نصیحت‌ها، نصیحت به تقواست و این یکی از بهترین ویژگی‌های پیامبر اکرم (ص) بوده است، در این مسیر ناملایماتی وجود دارد که باید صبر داشته باشیم.

وی ضمن تسلیت سالروز شهادت امام جواد (ع)، افزود: این امام عزیز در فرمایشاتشان به نقش گناه و نیکوکاری در طولانی یا کوتاه شدن عمر اشاره داشتند و تاکید کردند انسان‌هایی که به‌خاطر گناه می‌میرند تعدادشان بیشتر  است و آنها که با نیکوکاری زندگی کنند عمرشان بیشتر است.

امام جمعه ساری به اول ذی‌الحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) یا همان روز ازدواج اشاره کرد و ادامه داد: امروز شاهد کاهش ازدواج، زاد و ولدها، افزایش طلاق و غیره هستیم، باید مسئله ازدواج و ازدواج آسان مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: سالروز تاسیس ستاد انقلاب فرهنگی به فرمان امام راحل (ره) هم یکی از مناسبت‌های هفته است، بهترین کار این ستاد می‌تواند توجه به راهکارهای فرهنگی افزایش ازدواج باشد که مصداقی از همان نصیحت و خیرخواهی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بحث سند درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال مسئله بسیار مهمی است که در این دولت اجرایی شده؛ در دولت سیزدهم بیش از ۱۶هزار تخت بیمارستانی ایجاد شده است.

خطیب نماز جمعه ساری با اشاره به مشکلات کشاورزان در حوزه افزایش قیمت کود شیمیایی در بازارهای آزاد و نبود آن در بخش دولتی، عنوان کرد: این با شعار تقویت و توسعه و قطب بودن مازندران نمی‌سازد، همچنین نسبت به قیمت برنج امسال نگرانی دارند، بنده تقاضا دارم مسئولان مربوطه نسبت به قیمت عادلانه برنج و جدی گرفتن واردات به موقع و به اندازه نیاز و استفاده از ارز نیمای ۴۰هزار تومانی توجه کافی داشته باشند.

آیت الله لائینی به تاکید رئیس جمهور شهید در پی نامه نمایندگان خبرگان رهبری در مازندران برای احیای مصوبه‌ دولت برای استفاده نکردن از ارز ترجیحی در واردات، اشاره کرد.

وی گفت: هوا گرم شده و گرم‌تر هم می‌شود صرفه‌جویی باید اولویت اول ما باشد، الگوی مصرف یک مسئله اساسی است حتی اگر فراوانی باشد.

وی بیان کرد: نیروگاه شهید سلیمی نکا هم مشکلات و معضلات زیست‌محیطی دارد، این نیروگاه از مازوت استفاده می‌کند در صورتی که هشت ماه در سال می‌تواند از سوخت اصلی خود یعنی گاز استفاده کند و مابقی از مازوت با درجه کیفی مطلوب‌تری استفاده کند که نیاز به توجه دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان از ورود خیّر حوزه آب شرب در استان و خیرین در حوزه‌های دیگر و تلاش‌های استاندار قدردانی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha