• جمعه / ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۰
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403031811470
  • خبرنگار : 71552

صالحی: انگار طلسم شده‌ایم/ آمدیم، بجنگیم و ببریم ولی شرمنده شدیم!

صالحی: انگار طلسم شده‌ایم/ آمدیم، بجنگیم و ببریم ولی شرمنده شدیم!

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: واقعا نمی‌دانم چه بگویم انگار طلسم شده‌ایم. شرمنده هستیم تا می‌خواهیم یک بازی خوب داشته باشیم، تلاش کنیم و بجنگیم اتفاقاتی در زمین رخ می‌دهد که گیج می‌شویم.

به گزارش ایسنا، هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ از روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد در شهرهای کوکورا ژاپن (گروه سوم) و اوتاوا کانادا (گروه چهارم) آغاز شده است و با ۳۲ مسابقه در مدت ۶ روز تا ۲۰ خرداد پیگیری می‌شود.

تیم‌ ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در این هفته در سالن همایش‌های غرب ژاپن در شهر کوکورا به مصاف بلغارستان رفت و سه بر دو نتیجه را به حریف واگذار کرد.

میثم صالحی، دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال پس از شکست برابر بلغارستان اظهار کرد: شروع خوبی داشتیم و حتی در ست دوم هم به خوبی جلو رفتیم اما رقابت گره خورد. واقعا نمی‌دانم چه بگویم انگار طلسم شده‌ایم. شرمنده هستیم تا می‌خواهیم یک بازی خوب داشته باشیم، تلاش کنیم و بجنگیم، اتفاقاتی در زمین رخ می‌دهد که گیج می‌شویم. شرمنده شدیم و امیدوارم در دیدارهای بعدی پیروز شویم.

او درباره شرایط تیم ملی والیبال ایران گفت: با توجه به شکست در دیدارهای قبلی، فشار زیادی روی بازیکنان‌مان وجود دارد. سعی می‌کنیم که نتایج گذشته را فراموش کنیم و در دیدارهای بعدی برای نمایشی بهتر به زمین بیاییم اما متاسفانه گاهی با وجود این که چند امتیاز جلو هستیم نتیجه را از دست می‌دهیم. واقعا برای خودمان هم قابل درک نیست. شرمنده هستیم و امیدوارم در دیدارهای بعدی بتوانیم جبران کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۹ ۱۰:۲۶

شما خوب بودید!؟ سر مربی بهانه است توان بازیکنان همین است پر از کمبود و دور از بازیکن به روز شده و حرفه ای این روزها باید یک همه حتی پاسور هم‌ سرویس قدرتی بدونه اشتباه بزنند تا سرویس زدن یاد نگیرید مثل فراهانی یا شماره ۱۴ ژاپن تیم قدرتمندی نخواهیم داشت بدونه بدونه سرویس قدرتی که تیم مقابل مشگل پیدا کند پیروزی بدست نمی اید و در ضمن وقت حمله و یا برگشتی ها با قدرت روی تور به توپ ضربه بزنید که توپ اوت برود آن زمان تیم خوب و کامل بدونه کمبود خواهیم داشت!؟

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۱ ۱۶:۳۱

ما توخته داشتیم،سعادت داشتیم،صابر،میثم نسل طلایی بعدی آماده بود اما،توخته محروم،سعادت بیچاره تصادف کرد ،صابر ولمون کرد،میثم مصدوم شد اما برگشت تازه داره به اوج میرسه،میثم کاری که می تونه رو انجام داد اما تیم درست نمی سازیم،همین حالا میتونیم تیم خوبی داشته باشیم، پوریا،مبین،بربست،مصلح آبادی، جلوه-ولی زاده،به نژاد،باید میثم و میلاد رو برای بازی فرانسه و هلند نگه داریم،فرمون باقی بازی ها برای جوونا،امیدوارم امین و وادی خودشون رو پیدا کنن،اگه امسال نتیجه نگرفتیم مطمئن باشید سال بعد با بردیا سعادت قوی تر برمی گردیم