• پنجشنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403031711108
  • خبرنگار : 50348

بازیکن فوتبال بانوان ایران مطرح کرد:

بیشتر تیم‌ها از داور کم‌تجربه ضربه خوردند/ فوتبال بانوان حمایت نمی‌شود

بیشتر تیم‌ها از داور کم‌تجربه ضربه خوردند/ فوتبال بانوان حمایت نمی‌شود

ایسنا/اصفهان فوتبالیست اسبق تیم ملی بانوان و باشگاه‌های سپاهان و ذوب‌آهن دلیل اصلی مشکلات فوتبال بانوان را نبود اسپانسرها و حمایت نشدن از بانوان دانست و گفت: متاسفانه از فوتبال بانوان حمایت نمی‌شود.

صفورا جعفری، هافبک میانی اهل فسا فوتبال بانوان که سابقه عضویت در تیم‌های بزرگ فوتبال اصفهان(ذوب‌آهن و سپاهان) و کسب ۲مقام قهرمانی لیگ برتر.۳مقام سومی لیگ برتر در لیگ‌برتر فوتبال بانوان را در کارنامه دارد، برای ارزیابی شرایط لیگ امسال در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: لیگ‌برتر امسال جذابیت بسیار خاصی داشت و سطح رقابت‌ها نزدیک بود. برعکس سال‌های گذشته که ازچند هفته قبل تکلیف تیم‌ها و جایگاه مشخص بود، تا لحظه آخر هنوز قهرمان مشخص نبود. همچنین در تیم‌های پایین جدول هم حساسیت های خاص خودش را داشت.

او در خصوص داوری‌ها افزود: متاسفانه یکی از مشکلات لیگ امسال استفاده از داوران کم‌تجربه بود که بسیاری از تیم‌ها از این بابت ضربه خورده و از لحاظ امتیازی دچار مشکل شدند.

بازیکن تیم فوتبال نماینده البرز در خصوص جایگاه فوتبال بانوان، توضیح داد: فوتبال بانوان سرشار از استعداد است و استعدادهای خوبی در مسابقات لیگ دیده می‌شود. همچنین رده جوانان و نوجوانان ما در مسابقات آسیایی قهرمانی دارند و این نشان از استعدادهای خوب فوتبال بانوان است.

جعفری دلیل اصلی مشکلات فوتبال بانوان را نبود اسپانسرها و حمایت نشدن از بانوان دانست و یادآور شد: اگر پوشش خبری و پخش بازی‌های بانوان امکان پذیر بود، قطعا اسپانسرها حضور پیدا می‌کردند و بسیاری از مشکلات فوتبال بانوان حل میشد.

او ادامه داد: فوتبال بانوان با برگزاری بازی‌های آسیایی نسبت به سال های گذشته پیشرفت داشته و اگر تیم های لیگ آقایان در بخش بانوان هم تیم داری کنند، شاهد کشف استعدادها و بازی‌های جذابی حتی در آسیا هستیم.

این بازیکن فوتبال ایران یادآور شد: متاسفانه از فوتبال بانوان حمایت نمی‌شود، شاهد این هستیم که حتی تیم‌های حاضر در لیگ، زمین تمرین هم ندارند و فقط برخی از استان‌ها حاضر به تیم‌داری هستند.

جعفری در پایان ابراز امیدواری کرد: مسئولان و رسانه‌های محترم نگاه ویژه‌ای نسبت به فوتبال بانوان داشته باشند و با جذب اسپانسر و حمایت از بانوان سرزمین ایران شاهد لیگی پویا و جذاب باشیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha