• چهارشنبه / ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۴۳
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1403031610808
  • خبرنگار : 71506

مشخص شدن رقبای حسن یزدانی در تورنمنت مجارستان

مشخص شدن رقبای حسن یزدانی در تورنمنت مجارستان

رقبای ۸ آزادکار ایران در تورنمنت رنکینگ بوداپست مجارستان مشخص شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از مجارستان، قرعه کشی رقابت های کشتی آزاد رنکینگ مجارستان برگزار شد و ۸ نماینده ایران در این رقابت ها رقبای خود را شناختند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۹ کشتی گیر حضور دارند، علی مومنی در دور نخست به مصاف عبدالله یف از ازبکستان مس رود و در صورت برتری مقابل رضازاده از آذربایجان مبارزه می کند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۱۰ کشتی گیر حضور دارند، شهداد خسروی پس از استراحت در دور نخست مقابل لئوترت از سوییس مبارزه می کند و در صورت برتری به مصاف یکی از کشتی گیران ارمنستان، گرجستان یا قرقیزستان مصاف خواهد کرد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۷ کشتی گیر حضور دارند رقابت ها در ۲ گروه پیگیری می شود و عباس ابراهیم زاده با کشتی گیران مجارستان و مکزیک در یک گروه قرار دارد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم که ۸ کشتی گیر حضور دارند،    محمدعلی عموزاد در دور نخست به مصاف کمرتدلیدزه از گرجستان می رود و در صورت برتری در نیمه نهایی مقابل برنده مبارزه هندرسون از آمریکا و آندرسیان از ارمنستان مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۹ کشتی گیر حضور دارند، علی رضایی پس از استراحت در دور نخست، به مصاف توران بایراموف از آذربایجان می رود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم که ۶ کشتی گیر حضور دارند رقابت ها در ۲ گروه برگزار می شود و عادل پناهیان با کشتی گیران الجزایر و بلغارستان در یک‌ گروه جای دارد.

اما در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۱۲ کشتی گیر حضور دارند، حسن یزدانی در دور نخست به مصاف اتهان راموس از پورتریکو می رود و در صورت برتری با برنده مقابل ایشیگورو از ژاپن مبارزه خواهد کرد. مالس آمینه از سن مارینو و دولتبکوف قزاق نیز در سمت جدول یزدانی قرار دارند و در دور نخست به مصاف هم می روند. برنده این دو کشتی گیر نیز به مصاف پوسپوُکس از مجارستان می رود تا در نهایت برنده آن ها در نیمه نهایی در انتظار یزدانی باشد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۰ کشتی گیر حضور دارند، ابوالفضل بابالو پس از استراحت در دور نخست به مصاف ریچارد وگ از مجارستان می رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۷ ۰۵:۱۴

.انگار تمام تیم ملی رو فقط یزدانی تشکیل میده.حالا هی اینقدر بگین تا بره در مقابل یه کشتی میر بی نام و نشان ببازه.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۷ ۱۰:۱۶

یزدانی اسطوره کشتی جهان و ایران است.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۷ ۱۱:۱۴

واقعا انقد به یه نفر میپردازند که حتی اون خودش هم دلش نمیخواد این اتفاق بیوفته بعد کلی استرس هم بهش وارد میشه

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۷ ۱۲:۱۳

حسن آقا ببره..حسن یزدانیه..ببازه حسن یزدانیه... خلاصه حسن عشقه...حسن .نفسه...حسن آقا آنقدر مدال گرفته.بزرگی کرده سالها طول می‌کشه..یکی بیاد ..توایران دوباره بزرگی کنه.....شاید یک نفر بیاد دوسال مدال بگیره ..اونو نمیگم ...حرفم پانزده سال بزرگیه...خلاصه ..دمش گرم .خدا بهش عزت بده..

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۷ ۱۳:۲۲

همانطور که کشتی باجهان پهلوان تختی شناخته میشود باپهلوان حسن یزدانی هم شناخته میشود