• چهارشنبه / ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403031610758
  • خبرنگار : 50187

در شورای تربیت بدنی استان اعلام شد

از سفر وزیر ورزش به کرمان تا افزایش ۴۸ هزار متری فضای ورزشی استان در دولت سیزدهم

از سفر وزیر ورزش به کرمان تا افزایش ۴۸ هزار متری فضای ورزشی استان در دولت سیزدهم

ایسنا/کرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح پروژه‌های ورزشی و برنامه‌ریزی برای تکمیل سایر پروژه‌ها به استان کرمان سفر می‌کند.

میثم پاریزی عصر امروز ۱۶ خردادماه در شورای تربیت‌ بدنی و ورزش استان کرمان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با جامعه ورزش کشور بیاناتی درباره ایران قوی، ورزش قوی و تدابیر درست مطرح کردند که پس از این سخنان شاهد تشکیل شورای عالی ورزش با حضور شهید آیت‌الله رئیسی در وزارت ورزش بودیم.

وی افزود: سند آمایش ورزش کشور با هدف جمع‌آوری داده‌های توصیفی، نقطه‌زنی و تحلیل برآیند ورزش در دست تدوین است و فاز اول و دوم این سند در استان کرمان تدوین شده و فاز سوم هم به‌زودی آغازمی‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان ادامه داد: پروژه‌های نیمه‌تمام کرمان با اعتبارات سفر رئیس‌جمهور شهید به استان جان گرفتند و وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح پروژه‌های ورزشی و برنامه‌ریزی برای تکمیل سایر پروژه‌ها به استان کرمان سفر می‌کند.

وی با اشاره به موفقیت ورزشکاران کرمانی در رقابت‌های آسیایی و پاراآسیایی گفت: سه مربی و پنج ورزشکار کرمانی در کاروان آسیایی عضویت داشتند و ۱۳ مدال را کسب کردند که برابر با ۱۰ درصد مدال‌های کاروان ایران می‌شود و هفت مدال طلا از ۴۴ مدال طلا را به‌دست آوردند.

همچنین در این نشست معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان گفت: رشد ۱۰۰ درصدی فضاهای ورزشی در درون مدارس استان کرمان را طی دولت سیزدهم داشته‌ایم.

محسن منوچهری‌نژاد افزود: ۲۰۲ پروژه ورزشی در مدارس استان کرمان طی دوران خدمت شهید رئیسی در ریاست جمهوری شروع شد که ۱۲۸ طرح به‌بهره‌برداری رسید و در هفته جاری پروژه‌ای را در شهرستان راور افتتاح کردیم که طی چهار ماه احداث شده است.

معاون آموزش و پرورش استان کرمان عنوان کرد: ۴۸ هزار مترمربع فضای ورزشی درون مدرسه‌ای در استان کرمان در دولت سیزدهم افزایش یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha