• دوشنبه / ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403031409509
  • خبرنگار : 71489

اسکندری: با کوله باری از تجربه برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم به میدان آمده‌ام

اسکندری: با کوله باری از تجربه برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم به میدان آمده‌ام

یکی از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: با برخورداری از چند دهه تجربه در سطوح مختلف مدیریتی و اجرایی و کارنامه روشن و موفق در حوزه تولید و خودکفایی در عرصه های اقتصادی، صنعتی و کشاورزی با کوله باری از تجربه برای تحقق مطالبات امام جامعه مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم به میدان آمده‌ام.

به گزارش ایسنا، محمدرضا اسکندری پیش از ظهر دوشنبه - ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه همه شرایط کشور شرایط حساسی است، اظهار کرد: علیرغم تلاش و خدمت دولتهای پیشین و همراهی و حمایت همیشگی و همه جانبه رهبر معظم انقلاب از آنها، کماکان با کاستی ها و کمبودها و مأموریت‌های نیمه کاره و نیمه تمام مواجهیم. این کمبودها و کاستی ها با توجه به ظرفیت هایی که در کشور وجود دارد، ارزیابی شده و قابل تامل است. ظرفیت های کشور در ابعاد گوناگون در سطح یک تمدن بزرگ تعریف می شود و با نگاه تحولی و تعاملی به سمت رفع کمبودها و جهش برای اعتلای همه جانبه ایران اسلامی قدم برخواهیم داشت.

وی افزود: ماموریت دولت تحول و تعامل در این برهه تاریخی بسیار حساس و بزرگ است. این ماموریت با مشارکت و استفاده از ظرفیت های مردمی در امر تولید و پیشرفت محقق خواهد شد. کمک و پشتوانه مردمی، جهش های بزرگ را در عرصه تولید و اقتصاد و رفاه و آسایش نسل حاضر و نسلهای آینده ایران عزیز رقم خواهد زد.

این داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری گفت: اینجانب با برخورداری از چند دهه تجربه در سطوح مختلف مدیریتی و اجرایی و کارنامه روشن و موفق در حوزه تولید و خودکفایی در عرصه های اقتصادی، صنعتی و کشاورزی با کوله باری از تجربه برای تحقق مطالبات امام جامعه مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم به میدان آماده ام. آنچه با خود به همراه دارم، صرفاً ایده و نظریه و رویا نیست. کوله باری از تجربه در همه این عرصه ها است. می خواهیم ضمن بکارگیری تجارب خویش آن را به نسل های جدید منتقل کنیم تا ایرانی آباد، مستقل و توانمندتر از گذشته بسازیم.

اسکندری عنوان کرد: با الگوهای بومی و استفاده از شرکتهای دانش بنیان، نخبگان و نوآوران جوان می توانیم حصار تحریم ها را بشکنیم و با دست پر، موجبات و زمینه تحولات سازنده درونی و تعاملات عزتمندانه بیرونی را فراهم نماییم. سرلوحه کار ما برای این تحول و تعامل بیانیه گام دوم انقلاب و راهبرد و نگرش رهبر معظم انقلاب در حوزه منطقه ای و بین المللی بخصوص بیانات و مکاتبات ایشان به جوانان و ملل غربی است که بخشی از آثار آن در تجمعات و اعتراضات و تظاهرات جوانان و دانشجویان تجلی و نمود یافته است.

وی در پایان اظهار کرد: امید داریم در سایه وفاق و همدلی ملی شکل گرفته بین همه آحاد جامعه که به برکت خون شهدای خدمت به خصوص شهید جمهور آیت الله رئیسی حاصل شده است بتوانیم آرمانهای بلند امام راحل و شهدای عظیم‌الشان و آرزوهای بزرگ ملت شریف ایران را محقق نماییم. در صورت توفیق حضور در عرصه رقابت جزئیات و مشروح برنامه اجرایی و عملیاتی مدون به مردم شریف ارایه می گردد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha