• دوشنبه / ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403031409508
  • خبرنگار : 50604

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان:

اسرائیل با کشتار در رفح به دنبال سرپوش گذاشتن بر شکست‌های خود است

اسرائیل با کشتار در رفح به دنبال سرپوش گذاشتن بر شکست‌های خود است

ایسنا/گلستان رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان گفت: کشتار ارتش رژیم صهیونیستی در شهر رفح در جنوب نوار غزه با هدف سرپوش گذشتن این رژیم بر شکست خود در برابر مقاومت فلسطین است.

حجت‌الاسلام سیدجواد محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با تأکید اینکه رژیم غاصب اسرائیل در دوران اضمحلال و نابودی قرار گرفته است، گفت: تلاش مذبوحانه اسرائیل برای کشتن مردم بی‌دفاع غزه و آوارگان رفح نشان از این دارد که این کشور دیگر هیچ قدرتی ندارد.

وی با اشاره به پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب که فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، گفت: به لطف الهی و با تدبیر رهبر عظیم الشان انقلاب دوران سرازیری و افول قدرت پوشالی اسرائیل پس از وعده صادق و پاسخ تنبیهی ایران به این رژیم جعلی کلید خورده است.

رئیس اداره سازمان تبلیغات اسلامی گرگان ادامه داد: امروز قیام جهانی علیه رژیم کودک کش اسرائیل آغاز شده است و اینکه بسیاری از ملت‌های جهان و به ویژه دانشجویان آمریکایی فریاد دفاع از مردم مظلوم غزه را سر می‌دهند نشان از این دارد که بیداری در جهان شکل گرفته و دنیا خواستار نابودی رژیم منحوس است.

محمدزاده بیداری دنیا علیه جنایات اسرائیل را موجب ترس و وحشت این رژیم جعلی دانست و افزود: شرط تحقق تمدن نوین اسلامی در جهان بیداری ملت‌ها است و قیام مردم اروپا و آمریکا بر علیه رژیم کودک کش اسرائیل نشان دهنده این است که ملت‌ها در مسیر بیداری قرار دارند.

این مقام مسئول تصریح کرد: امروز جهان در مسیر مبارزه با ظلم قرار دارد و اسرائیل با نسل کشی و کشتار مردم بی‌دفاع غزه و فلسطین تلاش می‌کند تا بر روی شکست‌های پی در پی خود سرپوش گذاشته و توجهات افکار عمومی را به سمت دیگری منحرف کند.

به گزارش ایسنا، جنایت جدید اسرائیل و تجاوز مرگبار و بمباران چادرهای آوارگان در شمال غرب شهر رفح توسط رژیم صهیونیستی که دست کم ۴۵ غیرنظامی فلسطینی را به شهادت رسانده و تعدادی دیگر که اکثراً کودکان و زنان بودند را مجروح کرده است، به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و با واکنش‌های شدید مواجه شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۴ ۱۳:۲۴

اسراییل یک تروریسم است که با کمک آمریکا در حال کشتن زنان و کودکان است .