• دوشنبه / ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۲۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403031409343
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه یاسوج:

امام خمینی یک نور الهی است که هرگز خاموش نمی شود

امام خمینی یک نور الهی است که هرگز خاموش نمی شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امام خمینی رحمت الله علیه یک نور الهی است که هرگز خاموش نمی‌شود و نام و یاد ایشان همیشه زنده است.

آیت الله سید نصیر حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: امام خمینی(ره) شخصیت بزرگ و تاریخی بودند که بعد از ائمه اطهار علیه السلام نقش بسیار عمیق و گسترده‌ای در معرفی اسلام به جهانیان داشتند و اسلام عملی، سیاسی و اجتماعی که همه عرصه‌های زندگی بشر را مدیریت می‌کند به دنیا معرفی کرد.

وی اظهار کرد: در دنیایی که همه افکار و ایده‌هایی که به دنبال آسایش و آزادی انسان ها هستند به بن بست رسیده اند و انسان را در یک تنگنای عمیق و خطرناک قرار داده‌اند و به بهانه خدمت به بشریت خیانت بزرگی با نام مقدس آزادی انسان در حق آن انجام می‌دهند، همین طور این افکار قصد داشتند اسلام را مانع پیشرفت و آزادی بشر معرفی کنند، امام خمینی رحمت الله علیه با انقلاب اسلامی به همه این‌ها پایان داد و اسلام حقیقی، سیاسی و ناب را معرفی کرد.

امام جمعه شهر یاسوج خاطرنشان کرد: امام رحمت الله به تمام بشریت خدمت کردند و امروز تمام بشریت آگاه و بصیر بیدار شده اند. مسئله فلسطین یک نمونه از بیداری انسانیت در میان انسان‌های آزاده است.

حسینی تصریح کرد: شاید یک روز امام و انقلاب ما تنها بودند اما چون امام مسئله قدس و فلسطین را به عنوان یک شاخص معرفی کرد، اما امروز همه آگاهان و خردمندان دنیا برای حمایت از آن بیدار شده‌اند.

وی ادامه داد: انقلاب ما یک بعثت تاریخی است، بعثتی که یک تحول جهانی ایجاد و دنیا را بیدار کرد، همانطور که امروز جبهه مقاومت صرفا در کشورهای اطراف ما و خاورمیانه نیست بلکه امروز این جبهه در قلب آمریکا و واشنگتن، همین‌طور در قلب انگلیس که مهد جنایت و خیانت به بشر و استعمار و استثمار بوده تشکیل شده و این اثر انقلاب اسلامی است.

امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: یکی از آثار و برکات حضرت امام خمینی رحمت الله علیه وجود مقام معظم رهبری است. آیت الله خامنه‌ای یک شخصیت عظیم، تاریخی و ذخیره الهی است که بیش از ۴۰ سال کشتی انقلاب را هدایت می‌کنند و در شرایط بحرانی سخت همچون جنگ، فتنه و تحریم عبور داده و ان شاءالله به سر منزل مقصود خواهد رساند.

حسینی اظهار کرد: جبهه مقاومت، جامعه جهانی، جهان اسلام و سرزمین ایران به عنوان محل طلوع عظمت اسلام میوه‌های بسیار شیرینی از این انقلاب چیده‌اند.

وی تصریح کرد: ما به قدرتی می‌نازیم که طرفدار مظلوم است و از حق و عدالت دفاع می‌کند و به این می‌نازیم که کشور ما علاوه بر اینکه به قدرت رسیده طرفدار عدالت است. امام خمینی رحمت الله علیه یک نور الهی است که هرگز خاموش نمی‌شود و نام و یاد ایشان همیشه زنده است زیرا می بینیم انقلابی که پایه گذاری کردند یک نور ابدی و جهانی است و هیچ وقت به اتمام نمی رسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha