• یکشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۲۹
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 1403031309233
  • خبرنگار : 71972

کسب مجوز و راه‌اندازی ۸ رشته جدید در مقطع کارشناسی‌ارشد دانشگاه علم و فرهنگ

کسب مجوز و راه‌اندازی ۸ رشته جدید در مقطع کارشناسی‌ارشد دانشگاه علم و فرهنگ

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و فرهنگ اعلام کرد: این دانشگاه با تأمین استانداردهای لازم از جمله اعضای هیئت‌علمی مرتبط، موفق به اخذ مجوز راه‌اندازی و اجرای هشت رشته جدید در مقطع کارشناسی‌ارشد شده است.

به گزارش ایسنا، مجید نجارزاده معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و فرهنگ، اعلام کرد: با اخذ مجوز لازم از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ثبت و انتشار این کد رشته‌ها در دفترچه شماره ۲ سازمان سنجش، دانشگاه علم و فرهنگ از نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در ۸ رشته جدید دانشجو می‌پذیرد که به شرح زیر است؛

*رشته‌های ادبیات نمایشی و مهندسی معماری منظر دو رشته اضافه شده به دانشکده هنر و معماری است.

*رشته مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی و رباتیک و مهندسی شیمی گرایش داروسازی نیز به مجموعه رشته‌های دانشکده فنی و مهندسی اضافه شدند.

*رشته شیمی گرایش فیتوشیمی و بیوانفورماتیک نیز دو رشته جدید دانشکده علوم و فناوری‌های نوین زیستی است

*رشته روان‌شناسی بالینی و مدیریت ورزشی گرایش بازاریابی و ارتباطات ورزشی نیز دو رشته جدید مقطع کارشناسی‌ارشد دانشکده علوم‌انسانی است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و فرهنگ خاطرنشان کرد: از میان رشته‌های جدید مقطع کارشناسی‌ارشد دانشگاه علم و فرهنگ، دو رشته مهندسی داروسازی و فیتوشیمی با همکاری آموزشی و پژوهشی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی فعالیت می‌کنند و امیدواریم تجربه موفق همکاری دانشگاه در رشته‌های زیستی با پژوهشگاه رویان تکرار شود.

وی افزود: با اضافه‌شدن این رشته‌های جدید، تعداد کد رشته‌های مقطع کارشناسی‌ارشد دانشگاه علم و فرهنگ به ۵۵ رشته رسیده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۵ ۰۷:۱۲

سلام واحترام،خواهش میکنیم،زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد را تمدید نمایید