• یکشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۳
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403031308671
  • خبرنگار : 50455

۱۴ خرداد تلخ‌ترین و غم انگیزترین روز تاریخ انقلاب اسلامی است

۱۴ خرداد تلخ‌ترین و غم انگیزترین روز تاریخ انقلاب اسلامی است

ایسنا/قم استاندار قم طی پیامی به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) ۱۴ خرداد را تلخ ترین و غم انگیزترین روز تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: ملت قدرشناس ایران امسال در این ایام سوگوار غم از دست دادن رئیس جمهور شهید و همراهانش هستند.

سید محمد آقامیری استاندار قم به مناسبت ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

۱۴خرداد تلخ‌ترین و غم انگیزترین روز تاریخ انقلاب اسلامی است. روزی که روح خدا از کالبد این امت جدا و با دلی آرام، ضمیری روشن و قلبی پاک پر به سوی ملکوت اعلی کشید و با رحلت جانسوز خویش، داغ ابدی را بر دل‌های مردم ایران و همه مظلومان و حق طلبان جهان نشاند.

روز وداع با رهبری شجاع و عالمی بزرگ از سلاله پاک انبیاء و اولیاء الهی، که همچون کوهی استوار در مقابل ظلم و استبداد طاغوت ایستاد و با پایه‌گذاری انقلابی عظیم به عنوان اعجاز قرن، عزت دوباره‌ای به حیات اسلام و این ملت بخشید و امید را در دل محرومان، مستضعفان و آزادی خواهان جهان زنده کرد و اینک سی و پنجمین سالگرد ارتحال آن امام فقید در حالی برگزار می‌شود که ملت قدرشناس ایران یکبار دیگر ناباورانه در غم فراق کارگزاری دلسوز، خادمی با اخلاص و محبوب و پرورش‌یافته مکتب خمینی‌کبیر(رضوان الله تعالی علیه) رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش داغدار است.

اما به فضل الهی این ملت صبور با تکیه بر قدرت ایمان و توکل به خدا و محکم و استوار، این سوگ بزرگ را نیز تحمل نموده و متحدتر و هوشیارتر از همیشه و حول محور ولایت فقیه و رهبری فرزانه، در مسیر صیانت از انقلاب اسلامی این میراث ارزشمند امام راحل و تحقق اهداف بلند آن ایستادگی خواهد کرد و یوم الله ۱۵ خرداد به عنوان نقطه عطف و مبدا جوشش نهضت عظیم الهی و از سرنوشت ساز ترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی است که به پیشتازی قم حماسه آفرین و پیشگامی علما و مرجعیت بیدار و ظلم ستیز شکل گرفت.

اینجانب ضمن گرامیداشت ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد، به مقام شامخ امام عزیز، شهدای خدمت، شهیدان خالق حماسه ۱۵ خرداد و همه شهداء و ایثارگران این مرز و بوم ادای احترام نموده و از مردم انقلابی و ولایت مدار قم دعوت می‌نمایم تا با حضور پرشور و گسترده در مجالس باشکوه این ایام، با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و خلف شایسته ایشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای «مدظله العالی» تجدید پیمان و بیعتی دوباره داشته و بار دیگر اوج بصیرت، پایبندی و قدرشناس بودن خود را به جهانیان نشان دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha