• یکشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403031308619
  • خبرنگار : 50604

روحانی اهل سنت گلستان:

امام خمینی (ره) راه مبارزه و استقامت را به دنیا نشان داد

امام خمینی (ره) راه مبارزه و استقامت را به دنیا نشان داد

ایسنا/گلستان مدیر حوزه علمیه قره تپه بندر ترکمن گفت: امام خمینی «ره» راه استقامت را نه تنها به ایرانیان بلکه به تمامی دنیا آموزش داد و اکنون که شاهد آن هستیم مسلمانان در مقابل مستکبرین مقاومت نشان داده و پیروز می‌شوند نشات گرفته از اندیشه‌های امام خمینی «ره» است.

آخوند عبدالحبار میرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن تسلیت سالگرد عروج ملکوتی امام راحل اظهار کرد: معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) یک انسان شاخص و خدادوست بود و تمامی کارهای او در راستای کسب رضایت الهی انجام می‌گرفت.

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) سیره پیامبر گرامی اسلام را در زندگی خود پیاده کرده و به تاسی از ایشان همواره در مسیر خدمت به خلق گام برمی داشت، گفت: امام خمینی (ره) در انقلابی که داشتند نیز همواره به دنبال پیاده کردن سنت پیامبر خاتم (ص) بودند و در یکی از سخنرانی‌های خود فرموده بودند که انقلاب اسلامی ایران برگرفته از نهضت پیامبر اکرم (ص) است.

مدیر حوزه علمیه قره تپه بندرترکمن اضافه کرد: حضرت محمد (ص) فرموده است «خداوند برخی از انسان‌ها را برای کمک به مردم خلق کرده و مردم برای رفع مشکلات خود به آن‌ها رجوع می‌کنند» و امام خمینی (ره) یکی از همین انسان‌های بزرگ بود که برای رفع نیاز مردم تلاش می‌کرد.

این روحانی اهل سنت با تأکید بر اینکه رهبر کبیر انقلاب با رهایی کشور از زیر یوغ رژیم ستم شاهی بزرگترین خدمت را به خلق الله کرد، گفت: امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با تشکیل بسیج همگانی در جهت پیشرفت آبادانی و توسعه کشور و به ویژه کمک به محرومان خدمات گسترده‌ای داشتند و امروز همه ما باید با پیروی از خط امام و تبعیت از خلف صالح او یعنی رهبر معظم انقلاب در پیشبرد انقلاب سهیم شویم.

وی افزود: امام خمینی «ره» راه استقامت را نه تنها به ایرانیان بلکه به تمامی دنیا آموزش داد و اکنون که شاهد آن هستیم مسلمانان در مقابل مستکبرین مقاومت نشان داده و پیروز می‌شوند و این نشات گرفته از اندیشه‌های امام خمینی «ره» است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha