• یکشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۲
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403031308590
  • خبرنگار : 90111

روایت جالب بلینگام از مودریچ و کروس قبل از فینال

روایت جالب بلینگام از مودریچ و کروس قبل از فینال

ستاره انگلیسی رئال مادرید بسیار خوشحال است که در فصل نخست حضورش در این تیم، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید توانست در فینال لیگ قهرمانان اروپا با دو گل بوروسیا دورتموند را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

بلینگام بازی خوبی را به نمایش گذاشت و توانست یک پاس گل به وینیسیوس بدهد تا نخستین قهرمانی خود را در لیگ قهرمانان اروپا با شکست تیم سابق خود تجربه کند.

به نوشته TNT sports، بلینگام بعد از بازی گفت: به من گفتند که از نخستین فینال خود لذت ببرم. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا احساسی بی‌نظیر است. در طول هفته بازیکنان باتجربه همواره به من گفتند که از نخستین فینالم لذت ببرم. بسیار زیبا است وقتی به اوج می رسید و مزد تلاش خود را می‌گیرید. دورتموند بازی خوبی را به نمایش گذاشت و فرصت های بهتری را خلق کرد اما وقتی ما را نکشید ما برمی‌گردیم و برنده می‌شویم.

او ادامه داد: باید  اعتراف کنم که تونی کروس و مودریچ نقش بسزایی در آرامش من در این بازی داشتند. وقتی به تنهایی در اتاق بودم استرس داشتم و زیاد اعتماد به نفس نداشتم اما وقتی برای غذا خوردن رفتم دیدم که کروس و مودریچ ورق بازی می‌کنند و با نهایت آرامش صحبت می‌کنند. این باعث شد تا من هم با آرامش به میدان روم. در رئال فشار بسیار بالا است و همه شما را زیر ذره بین دارند. چنین شب‌هایی باعث می شود تا شما عاشق بازی کردن در رئال شوید.

بلینگام درباره آنچلوتی گفت: او دری را به روی من گشود که قبلا برای من باز نبود. قبلا نمی‌دانستم که توانایی بازی در چنین پستی را دارم و این به لطف آنچلوتی بود که به توانایی جدید خود پی بردم. مربیان بزرگ سطح بازیکنان خود را بالا می‌برند. انگار که من بار دیگر به مدرسه رفته‌ام به طوریکه روز به روز در حال یادگیری چیزهای جدید هستم.

او در پایان درباره احتمال حضور ام باپه گفت: پیوستن بازیکنی مثل ام‌باپه شگفت انگیز خواهد بود. او یکی از بهترین بازیکنان جهان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha