• شنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403031207986
  • خبرنگار : 50463

گلساپوش یزد - وحدت مهریز

امشب تب فوتبال ساحلی ایران در یزد بالا می‌گیرد

امشب تب فوتبال ساحلی ایران در یزد بالا می‌گیرد

ایسنا/یزد در ادامه برگزاری چهارمین هفته از لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران، دو تیم گلساپوش یزد و وحدت مهریز از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه ساحلی محمودآباد شهر یزد مقابل یک دیگر صف آرایی خواهند کرد.  

صف آرایی این دو تیم مقابل یکدیگر برای یزدی‌ها و مهریزی‌ها طعم ویژه‌ای دارد؛ چرا که گلساپوش در واقع به مصاف تیم دوم خود یعنی صدرشیمی سابق که امسال در قالب وحدت مهریز حضور دار قرار می‌گیرد و همین موضوع باعث شده تا شاهد یک دربی فراتر از حد تصور باشیم.

نقطه مشترک دو تیم در این دیدار شکست در هفته سوم لیگ است؛ گلساپوش در نوشهر با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل آداک این تن به شکست داد؛ و  وحدت مهریز نیز با نتیجه ۷ بر ۴ مغلوب فولاد هرمزگان شد.  

حال با تمام این تفاسیر نگاه «مهدی میرشمسی» سرمربی گلسا و «سیدمحمد میرحسینی» سرمربی وحدت به سمت‌ و سوی پیروزی در دیدار امشب است؛ تا شرایط بهتری را برای تیم‌های خود در جدول رقم بزنند.  

ناگفته نماند که قطعاً تیم گلساپوش یزد که از حمایت هوادارانش برخوردار است، تمام توانش را به کار می‌گیرد تا در اولین دربی فوتبال ساحلی یزد وحدتی ها را با شکست بدرقه کند؛ اما در آن سوی نیز تیم جوان و جویای نام وحدت مهریز به یزد سفر می‌کند تا اولین باخت خانگی را به گلساپوش تحمیل کند.

یکی دیگر از دیدنی‌های جدال این دیدار رودرو شدن «حمید بهزادپور» دروازه‌بان تیم ملی وحدت مهریز با تیم سابقش و هواداران گلساپوش است هرچند که بهزادپور برای هواداران گلساپوش قابل احترام است، اما وقتی پای منافع تیمشان پیش می‌آید آن‌ها دوست دارند تا به دفعات دروازه بهزادپور روی پاشنه گل بچرخد و سند پیروزی به‌ نام گلسایی‌ها نوشته شود و در آن سوی میدان نیز بهزادپور وظیفه دارد تا با استفاده از تمام توان و تجربه‌اش به مهاجمان گلسا اجازه‌ خودنمایی و گل‌زنی ندهد و حال امشب باید منتظر ماند و دید که چرخه این خواستن‌ها به سود کدام تیم خواهد چرخید.  

تیم گلساپوش که از لحاظ ترکیب نفرات نسبت‌ به سال گذشته به‌شدت دچار تغییراتی چشمگیری شده و در معنای واقعی کلمه جوانگرایی کرده است اکنون با دو برد مستقیم، یک باخت، ۱۲ گل زده، چهار گل خورده و کسب ۶ امتیاز در مکان سوم جدول و تیم وحدت مهر با دو پیروزی مستقیم، یک شکست، ۱۵ گل زده، ۱۶ گل خورده و کسب ۶ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha