• شنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403031207739
  • منبع : نمایندگی سمنان

با فعالیت ستاد تبیین در اداره کل اوقاف سمنان انجام می‌شود

برپایی ۱۰۰ برنامه تا انتخابات ریاست جمهوری در بقاع استان سمنان

برپایی ۱۰۰ برنامه تا انتخابات ریاست جمهوری در بقاع استان سمنان

ایسنا/سمنان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: با توجه به اینکه با شهادت شهید جمهور، انتخابات ریاست جمهوری در پیش است، ستاد تبین گفتمان انقلاب اسلامی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان که پیش از انتخابات مجلس راه‌اندازی شده بود، فعالیت خود را از سر گرفت. 

حجت‌الاسلام والمسلمین ستار علیزاده امروز (۱۲ خرداد ماه) اظهار کرد: بنا داریم در ایام پیش رو تا روز برگزاری انتخابات، با قوت بیشتر از انتخابات گذشته، از ظرفیت این ستاد استفاده کنیم. هرچند فعالیت‌ها و ماموریت‌های تبیینی مختلفی برای این ستاد پیش‌بینی شده، یکی از ماموریت‌های ستاد تبیین گفتمان انقلاب اسلامی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان بیان دستاوردهای مهم این اداره کل در کنار بیان دستاوردهای نظام است. 

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان قصد نداریم به‌طور مصداقی از کسی یا حزب و جناحی حمایت و گزینه معرفی کنیم، گفت: ستاد تبیین گفتمان انقلاب اسلامی با تمام قدرت به دنبال جهاد تبیین در حوزه انتخابات و بیان مولفه‌های رئیس جمهور در تراز انقلاب با توجه به فرمایشات امامین انقلاب است.

او تاکید کرد: به‌دنبال این هستیم تا راه درخشانی که به واسطه شخصیت عظیم آیت‌الله شهید دکتر رئیسی باز شده، ادامه پیدا کند و این محقق نخواهد شد مگر اینکه فردی در تراز انقلاب اسلامی باویژگی‌هایی که امامین انقلاب تاکید دارند، انتخاب شود. 

علیزاده بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده مقرر شد تا ۱۰۰ برنامه تبیینی در بقاع متبرکه قبل از برگزاری انتخابات با استفاده از ظرفیت مناسبت‌ها با موضوع بصیرت افزایی به‌وسیله سخنرانان انقلابی اقدام شود. 

وی گفت: در این ١٠٠ برنامه نسبت به تبیین گفتمان انقلاب و بیان شاخصه‌های رئیس جمهور انقلابی براساس منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حضرت امام خمینی (ره) اقدام خواهد شد. 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان ادامه داد: به علت نزدیکی به رویداد مهم انتخابات، تبین این موضوع در اماکن مذهبی و بقاع متبرکه با حضور اقشار مختلف بویژه جوانان و زنان با هدف تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مورد توجه ویژه قرار دارد. 


وی اظهار کرد: تبین راهبرد دشمنان در مأیوس کردن مردم از نظام، گزارش عملکرد نظام اسلامی در حوزه‌های مختلف برای امیدآفدینی و تبین فرمایشات، دغدغه‌ها و تاکیدات مختلف رهبر معظم انقلاب اسلامی در مناسبت‌های مختلف نیز از دیگر اهداف راه‌اندازی این ستاد است. 

او گفت: همگانی کردن گفتمان انقلاب اسلامی براساس مکتب امامین انقلاب با استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه و حرم مطهر امام‌زادگان واجب التعظیم و تشریح و توضیح منویات و دغدغه‌های نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و دستورالعمل‌های صادره از این سازمان از دیگر اهدافی است که با پیاده‌سازی این ستاد بناست محقق شود. 


علیزاده بیان کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که این ستاد بناست اجرایی کند، ایجاد هماهنگی در گفتمان انقلابی اماکن مذهبی با استفاده از ظرفیت مبلغین و وعاظ و ائمه جماعات و ساماندهی تبلیغ و مهندسی تبلیغ برای برطرف کردن آسیب‌های موجود در محلات و مناطق مختلف است.

او افزود: با توجه به اینکه موضوع جهاد تبیین و تبیین دستاوردها اهمیت بسزایی دارد، بنا را بر این قرار داده‌ایم که این ستاد فعلاً در حوزه امیدآفرینی با هدف تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات فعالیت کند و پس از پایان انتخابات، این ستاد در قالب تببین گفتمان انقلاب مبتنی بر مکتب امامین انقلاب به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha