• جمعه / ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۱۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403031107481
  • خبرنگار : 50616

رکورد سرمربیان غایب در نشست‌های خبری شکسته شد!

رکورد سرمربیان غایب در نشست‌های خبری شکسته شد!

ایسنا/مازندران حاضرنشدن سرمربیان تیم‌های لیگ برتری مهمان نساجی مازندران در مصاحبه پیش از مسابقه، با غیبت سرمربی تیم فولاد خوزستان و ثبت یک رکورد جدید برای غیبت سرمربیان در مازندران شکسته شد.

به گزارش ایسنا، به گفته رضا وریجی مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران ،«عبدالله ویسی» سرمربی تیم فولاد خوزستان، به نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر نساجی که قرار بود عصرجمعه و پیش از مصاحبه خبری سرمربی تیم نساجی مازندران انجام شود، نخواهد آمد.

تاخیر در پروازها و ناهماهنگی در برگزاری نشست های خبری، در سالهای اخیر بدیهی‌ترین پاسخی بود که از سوی باشگاه‌هایی که سرمربیان آنها در نشست‌های خبری شرکت نمی‌کردند، به جامعه خبری اعلام شد.

این درحالی است که هیچ یک از سرمربیان تیم‌های میهمان نساجی درلیگ بیست وسوم که به مازندران سفر کرده بودند، درنشست های خبری پیش از مسابقه شرکت نکردند و از این حیث یک رکورد جالب و البته منفی به ثبت رسیده است.

این رویه ناپسند که به سریالی شدن غیبت سرمربیان تیم های در نشست های خبری در بیشتر شهرستانها نیز سرایت کرده، باعث گلایه خبرنگاران محلی استانها شده و با وجود گلایه های متعدد پاسخی هم به آن داده نشده است!

این در حالی است که طبق اعلام فدراسیون فوتبال تمام سرمربیان تیم‌های مهمان و میزبان مکلف به حضور در مصاحبه پیش از دیدار رقابت‌های لیگ برتری هستند.

مصطفی صداقت مربی تیم نساجی مازندران هم همانند چند مسابقه قبلی در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش برابر خبرنگاران در محل هتل سالاردره ساری شرکت کرد و پاسخگوی پرسش‌های خبرنگاران بود.

به گزارش ایسنا، در هفته سی ام و پایانی مسابقات امسال لیگ برترفوتبال باشگاه های کشور تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۹ وهمزمان با هفت مسابقه دیگر از ساعت ۱۹ در ورزشگاه خانگی شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم فولاد خوزستان است.

شاگردان ساکت الهامی با پیروزی پرگل ۵ برصفر هفته بیست ونهم برابر میزبان خود هوادار تهران تا حدودی از خطر سقوط رهایی یافتند،اما تیم فولاد خوزستان برای بقا درلیگ نیاز به کسب پیروزی برابر نساجی دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha