• پنجشنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۱:۴۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403031007125
  • خبرنگار : 50441

معاون سازمان اوقاف در مراسم هفتم شهدای خدمت در شیراز:

ادامه راه شهدای خدمت به تصمیمی که در انتخابات می‌گیریم، بستگی دارد

ادامه راه شهدای خدمت به تصمیمی که در انتخابات می‌گیریم، بستگی دارد

ایسنا/فارس معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، شهدای خدمت را اسطوره‌های ایمان، اخلاص و خدمتگزاری دانست و تأکید کرد که ادامه راه این شهدا به تصمیمی که در آینده می‌گیریم، بستگی دارد.

مراسم هفتمین روز شهادت شهدای خدمت، شهید آیت‌الله رئیسی، شهید جمهور و همراهانش امشب، ۱۰ خردادماه با حضور سخنگوی دولت و معاون سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه(ع) شیراز برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در این مراسم ضمن تکریم یاد شهدای خدمت گفت: خداوند با شهادت، عزت شهدای خدمت را دوچندان کرد و مزد خدمتگزاری آن‌ها را اینچنین داد.

وی در ادامه برخی از ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی را برشمرد و افزود: در رأس ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی، خادم الرضا(ع) بودن است.

وی با بیان اینکه ایمان به خدا در حکمرانی دینی و در آموزه‌هایی که دین برای ما قرار داده است و روز و شب بر زبان جاری می‌کنیم، حرف نخست را می‌زند، افزود: خدا در زندگی شهید آیت‌الله رئیسی حاکم بود که به همه قدرت‌های غیرخدایی پشت پا می‌زد. وقتی خدا باشد، دیگر کدخدا معنی نمی‌دهد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تصریح کرد: افراد بسیاری شعار مردمی بودن می‌دهند اما اینکه در عمل به شعار التزام داشته باشیم، مهم است و ما این التزام را در شهید آیت‌الله رئیسی مشاهده کردیم.

عادل با بیان اینکه شهید جمهور در سایر مسئولیت‌ها هم ساده و بی تکلف در بین مردم حضور پیدا می‌کرد و مردم خیلی ساده می‌توانستند با ایشان ارتباط بگیرند، گفت: کسی در پیشگاه خداوند جایگاه بهتری دارد که خیرش به مردم برسد.

وی اظهار کرد: اگر خداوند اینگونه شهید آیت‌الله رئیسی را عزیز کرد و برای ایشان تشییع چند میلیونی برگزار شد، به دلیل محبتی است که خداوند از اهل ایمان در دل مردم قرار می‌دهد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور یادآور شد: با وجود همه تخریب‌ها و مشکلات، مردم می‌دیدند که چطور ایشان کار و تلاش می‌کرد. اخلاص ایشان را می‌دیدند.

عادل با بیان اینکه سایر همراهان شهید آیت‌الله رئیسی هم اسطوره‌های ایمان و اخلاص و خدمتگزاری این مرز و بوم بودند، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند این ضایعه جبران‌پذیر نیست و نمی‌توان جایگزینی برای آن‌ها پیدا کرد.

وی گفت: امروز تکلیفی بر عهده ماست که امانتی که در اختیار ما قرار گرفته است، چگونه ادامه پیدا کند. در روزهای پیش‌رو این تکلیف را یادمان نرود و تحت تاثیر القائاتی قرار نگیریم و برنگردیم به شرایطی که جایگاه و خدمات این بزرگواران را فراموش کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با یادآوری اینکه زمانی حتی آب خوردن ما هم به تحریم‌ها گره خورده بود و هر کاری به اجازه غربی‌ها بستگی داشت، افزود: باید بدانیم ادامه مسیر به تصمیمی که ما در آینده نزدیک در انتخابات می‌گیریم، بستگی دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha