• چهارشنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403030906195
  • خبرنگار : 50469

دبیر جامعه اسلامی مهندسان استان ایلام:

خلوص نیت، علاقه به مردم و خدمتگزاری برخی از ویژگی‌های شهید رئیسی بود

خلوص نیت، علاقه به مردم و خدمتگزاری برخی از ویژگی‌های شهید رئیسی بود

ایسنا/ایلام دبیر جامعه اسلامی مهندسان استان ایلام گفت: رئیس جمهور شهید از جمله سیاستمدارانی بود که علی رغم ناملایمات سیاسی و کج خلقی بدخواهان مقوله اخلاق در عمل را به صورتی زیبا معنا کرد.

«خدابخش داودی‌نصر» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: اخلاق مداری و رعایت اخلاق و حرکت بر مبنای دین و ارزش در عرصه سیاست و اینکه انسان کاری کند که دین را در عرصه سیاست موفق نشان دهد کار ساده‌ای نیست و معمولاً از عهده هر کسی بر نمی‌آید.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان ایلام گفت: رئیس جمهور شهید از جمله سیاستمدارانی بود که علی رغم ناملایمات سیاسی و کج خلقی بدخواهان مقوله اخلاق در عمل را به صورتی زیبا معنا کرد، صداقت در گفتار، شهامت و شجاعت و مردمداری و خستگی ناپذیری در رفتار و کردار و نیک خویی و نیک‌اندیشی در پندار از نکات بارز اخلاقی آن مرد بزرگ بود. 

داودی‌نصر ادامه داد: خلوص نیت، علاقه به مردم و خدمتگزاری و اقتدا به ولی فقیه زمان از او مردی ساخته بود که در عمر کوتاه دولتش کارهای زیربنایی و بزرگی چون اقتدار سیاست خارجی و ارتباط خوب و موثر با همسایگان و دنیای ‌بر مبنای احترام متقابل، ارتقاء صادرات نفتی و غیرنفتی، کنترل کرونا، سازماندهی ساختار اقتصادی مالیات نقدینگی، تقویت جبهه مقاومت و اقتدار دفاعی کشور، اصلاح ساختار بودجه، مدیریت هوشمندانه، کاهش اثرات منفی تحریم‌ها، مبارزه بی‌امان با مفاسد اقتصادی، ترویج و فرهنگ کار و تلاش و پاسخگویی مدیران در میان جامعه را به سرانجام رساند.

وی گفت: البته این‌ها فقط نمونه کوچکی از عملکرد آن مرد معنوی و اخلاق‌مدار بود، هر چند رحلت او برای نظام و جامعه ضربه سختی بود، ولی به واسطه حضور مقتدرانه و عزتمند ولی‌امر مسلمین در جامعه اسلامی، مردان بزرگ زیادی رشد و رویش یافته‌اند و مدیریت امت اسلامی هرگز دچار اختلال نخواهد شد و این انقلاب الهی با صلابت‌تر از گذشته به مسیر خود ادامه خواهد داد و بزرگانی چون رئیسی عزیز به عنوان الگو بر تارک انقلاب اسلامی برای همیشه ماندگار خواهند شد و روشنایی بخش خط مسیر امت اسلامی خواهند بود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha