• چهارشنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۳
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403030905779
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

استاندار:

با نگاه ویژه دولت، سیستان و بلوچستان به کارگاه پروژه‌های راهسازی تبدیل شده است

با نگاه ویژه دولت، سیستان و بلوچستان به کارگاه پروژه‌های راهسازی تبدیل شده است

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه راه خدمت به مردم هیچ انتهایی ندارد، گفت: آیت الله رییسی همواره بر تلاش شبانه روزی مسئولان و خدمت بی منت به مردم تاکید می کرد، ما نیز باید همچون رئیس جمهور شهیدمان برای توسعه کشور و خدمتگزاری به مردم بکوشیم.

محمد کرمی شامگاه سه شنبه ۸ خرداد در نشست با جمعی از علما، معتمدین، سران طوایف و اقشار مختلف مردم شهرستان های زاهدان خاش و میرجاوه  اظهار کرد: با نگاه ویژه دولت سیزدهم به سیستان و بلوچستان و تلاش بی وقفه مجموعه دولت، شاهدیم که استان به کارگاه پروژه‌های راهسازی تبدیل شده و بسیاری از پروژه ها نیز مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این استان سرزمین فرصت ها و ظرفیت های بی نظیر است و خداوند ثروت زیادی را به سیستان و بلوچستان عطا کرده که باید توسط جوانان و افراد خلاق و توانمند این  مرز و بوم بالفعل شود و مورد بهره برداری قرار گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش موثر تعاونی ها در توسعه و رشد هر منطقه ادامه داد: باید تعاونی در حوزه‌های مختلف شکل بگیرد و بخشی از سهام در پروژه‌های مختلف به مردم اختصاص پیدا کند.

وی با اشاره به همت مضاعف مدیران در اجرای پروژه ها خاطرنشان کرد: با همت دولت سیزدهم و پیگیری های انجام شده خوشبختانه شاهد آبگیری سد کهیر بودیم که این کار خدمتی بزرگ و ماندگار از دولت سیزدهم در سیستان و بلوچستان است و علی رغم مشکلات اقتصادی کشور پروژه ای که سال ها معطل مانده بود اجرایی و به بهره برداری رسید و مردم از برکات این پروژه مهم بهره مند شدند.

وی افزود: شاهدیم دیپلماسی در این دولت با نگاهی توحیدی پیش می‌رفت که این امر موجب موفقیت این حوزه شده بود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به برگزاری انتخابات در هیچ یک از امورات استان نباید هیچ خللی ایجاد شود، بنابراین جلسات و کارگروه‌ها همچون گذشته برگزار و امورات پیگیری می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: مهم ترین راه تجلیل از شهدای والامقام به ویژه شهدای خدمت که جانشان را برای عمران و آبادانی کشور فدا کردند و راه تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا که عزیزان خود را برای حفظ این آب و خاک از دست داده‌اند، خدمت صادقانه به مردم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha