• چهارشنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۱۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403030905754
  • خبرنگار : 90047

ورمزیار: استقلال می‌توانست بهتر بازی کند

ورمزیار: استقلال می‌توانست بهتر بازی کند

بازیکن پیشین استقلال گفت: استقلال بازی خوبی را برابر گل گهر به نمایش گذاشت اما می‌توانست گل‌های بیشتری را وارد دروازه حریف کند.

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با ایسنا در ارزیابی از عملکرد تیم استقلال برابر گل‌گهر اظهار کرد: استقلال در این دیدار دو نیمه کاملا متفاوت داشت، یک نیمه سراسر حمله داشت و تیم گل‌گهر را تقریبا تحت فشار قرار داده بود و یک نیمه به دنبال حفاظت از گل خود بود. در مجموع از نظر امتیازی استقلال خوب بود و نیمه اول بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت.

وی گفت: البته عقب نشستن و دفاع کردن چیزی جز استرس برای بازیکن، کادر فنی و هواداران استقلال به دنبال نداشت. عاقلانه امتیاز گرفت اما تنها زدن یک گل ریسک بزرگی بود که احتمال داشت هر لحظه رشته‌ها را پنبه کند.

ورمزیار تاکید کرد: بازیکنان ما نیمه دوم می‌توانستند گل‌های بیشتری وارد دروازه حریف کنند. این توان را در نیمه اول از استقلال دیدیم که هجومی بازی کرد. اگر نیمه دوم روند بازی همانند نیمه اول بود گل‌های بیشتری را می‌توانستیم وارد دروازه حریف کنیم. در مجموع استقلال از تک گل خود به خوبی محافظت کرد.

وی با اشاره به عملکرد خوب روزبه چشمی در این بازی،‌ خاطرنشان کرد: وی یکی از بهترین بازیکنان استقلال در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بود.

ورمزیار خاطرنشان کرد: جا دارد به بازیکنان و کادر فنی استقلال به خاطر بازی خوبی که برابر گل گهر داشتند و ۳ امتیاز بازی را گرفتند، خسته نباشید بگویم. امیدوارم استقلال با جام این فصل را به پایان برساند.

بازیکن‌ پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال در این دیدار ضعفی هم داشت؟ گفت: هیچ ضعفی نداشت اما بهتر از این می‌توانست بازی کند.

ورمزیار در پایان همچنین در ارزیابی از تیم گل‌گهر گفت: آین تیم بازیکنان جوان و خوبی داشت که خوب فوتبال بازی کردند. هر چند نیمه اول تحت تاثیر استقلال بود اما نیمه دوم فوتبال خوب و حرفه ای ارائه داد و استقلال را تحت تاثیر قرار داد و می‌توانست برای استقلال دردسرساز باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۹ ۱۰:۱۴

از استرس مردیم تا بازی تموم شد تازه آزادی بازی میکردیم شک نکنید اگه مهمان بودیم بااین روش بازی ودفاع اتوبوسی چندتاگل می‌خوردیم درعوض بازی تیم رقیب روببینید سراسر حمله روبه جلو وتهاجمی

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۹ ۱۰:۵۷

با نکونام استقلال مرد. استقلال دیگه اون تیم پرقدرت ایران نیست. شمس اذر و استقلال خوزستان جای استقلال تهران رو گرفتن

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۹ ۱۱:۳۶

هر چی بود تمام شد ، امیدوارم استقلال برای فصل آینده یک مربی با کیفیت بیاره تا بازی سراسر هجومی با بردهای پر گل انجام بده ، نه بردهای اقتصادی یک صفر که پر از استرس بود ، تو هیچ فصلی مثل این فصل در بازی های استقلال استرس نداشتم

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۹ ۱۵:۵۱

استقلال اصلآ تاکتیک ندارد وزیبا بازی نمی کند فقط روی سانترهای جلالی واردات سر مهاجم آرژانتینی خود یک گل می زند یا می کارد برا هافبک همین وگرنه هر تیمی از کانال پشت جلالی و حردانی با بازیکنای سرعتی استفاده کند می نواند چند گل به استقلال بزند چون فیزیکی بازی می کند همین پیکان اگه با برنامه بازی کند چون تیم نکونام تاکتیک ندارد راحت می بازد و تو بازی با ذوب آهن اگه داور بدرستی چشمی را اخراج کرده بود نتیجه آلات این نبود

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۰ ۰۹:۱۲

اقای ورمزیار با اقای رضاوند که پای چپ وراست نمی دونه بازی زیبا دوست داری ؟ با کدام بازیکن ؟