• سه‌شنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۳۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403030805711
  • خبرنگار : 50589

مطهری: دوست دارم بیشتر کار کنم و کمتر حرف بزنم

مطهری:  دوست دارم بیشتر کار کنم و کمتر حرف بزنم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور می گوید نمی‌داند چرا با در حدود یک ماهی که به تبریز رفته، برخی با او «زاویه دارند.»

به گزارش ایسنا، حمید مطهری، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری بعد از بازی با ملوان اظهار کرد: سی و سومین روزی است که در تبریز هستم و تراکتور را تحویل گرفتم. از تک‌تک اصحاب رسانه تشکر می‌کنم. نمی‌دانم چرا برخی با من زاویه دارند اما با این حال برای من قابل احترام‌اند. روز اول هم گفتم که دوست دارم بیشتر کار کنم و کمتر حرف بزنم. گوشه‌ای از عملکرد ما نمایان شده است. امیر ابراهیم زاده می‌آید و گلزنی می‌کند.

او بیان کرد: در نیمه دوم شروع طوفانی و فوق العاده داشتیم. ملوان جزو چهارم تیم اول لیگ از لحاط سازمان دفاعی است و این که ۳ گل بزنیم و چند گل نزدیم نشان دهنده این است که به بلوغ تاکتیکی رسیده‌ایم.

مطهری افزود: به تک تک بازیکنانم افتخار می‌کنم. آنها امروز خیلی جنگیدند. این برد را به بچه‌های تیمم تقدیم می‌کنم و به هوادارانی که انرژی مثبت فرستادند.

او در پاسخ به این سوال که سرمربی پیشین تراکتور، پاکو خمس، اعتقاد داشت که کام‌بک زدن در فوتبال ایران دشوار است، گفت: تراکتور در هر بازی گل خورده بود باخته بود. من سهم خودم را در این برد، صفر می‌دانم و به بچه‌ها تبریک می‌گویم. تمرکز داشتیم و از نظر فنی هم کار کردیم. دوست دارم بازی مالکانه ارائه دهیم و بتوانیم به تدریج حمله کنیم و پاس بدهیم.

مطهری گفت: در مورد سجاد آشوری مرا متهم می‌کردند، او امروز یک گل فوق العاده از ضربه ایستگاهی زد اما در نهایت می‌گویم من کمترین سهم را در برد امروز داشتم.

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی منجر به درگیری فیزیکی گوستاوو واگنین و میلاد کر قبل از شروع بازی و هنگام گرم کردن شد؟ گفت: من که ندیدم و بعید می‌دانم چنین اتفاقی افتاده باشد. قرار شد در رختکن صحبت کنند و نتیجه را به ما اعلام کنند اما قطعا اگر چنین چیزی وجود داشته باشد با آن برخورد می‌کنم.

او درباره بازی آینده تیمش گفت: صنعت نفت تیم قابل احترامی است. تاسف می‌خورم که این تیم سقوط کرد. باید با تمام توان بازی کنیم. وظیفه من این است که در تیم تولید انگیزه کنم و اینکه بتوانیم لیگ را به خوبی به پایان برسانیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha