• سه‌شنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۵۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403030805670
  • خبرنگار : 50490

استاندار مازندران:

دولت سیزدهم کارهای نیمه تمام دولت‌های قبل را تکمیل کرد

دولت سیزدهم کارهای نیمه تمام دولت‌های قبل را تکمیل کرد

ایسنا/مازندران استاندار مازندران با بیان اینکه دولت رئیسی دولت کارآمدی بود، گفت: شهید جمهور، مقام عالی دولت سیزدهم هیچ کلنگ جدیدی نزد و تنها کارهای نیمه کاره دولت قبلی را به اتمام رساند و سبب احیاء بسیاری از کارگاه‌های راکد شد.

یوسف نوری امروز، ۸ خرداد در مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهدای خدمت، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و علما بخصوص آیت الله هادی روحانی(ره) اظهار کرد: سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهانش، دوستان و همکاران خوب را از من گرفت و دلم بیش از دیگران داغدار این مصیبت است.

وی با اشاره به اینکه واکنش یک سوم مردم جهان به خبر شهادت شهید جمهور نشان از صالح بودن وی است که این عزت را خداوند به پاس خدمتگزاری خالصانه و تقوی به او داد، افزود: تهجد و عبادت و بندگی خداوند در کنار کارهای سخت و مداوم مدیریتی از شاخصه این شهید بود.

استاندار مازندران یادآور شد: او بسیار صبور بود نه تنها خود پاسخ منتقدین خود را نمی‌داد بلکه به ما نیز اجازه پاسخگویی هم نمی‌داد و می‌گفت پیش من غیبت نکنید و به کارهای مردم برسید.

وی با اشاره به اینکه شهید جمهور ستاد خیرین آبرسانی و یاری گران سلامت را در کشور راه‌اندازی کرد، گفت: توجه ویژه به هیات‌ها داشت، او عاشق امام حسین(ع) و امام رضا(ع) و ائمه اطهار بود.

نوری یادآور شد: خداوند به او چنان عزتی داد که حتی کشورهایی که حاضر به ارتباط با کشور ما نبودند برای عرض تسلیت به ایران آمدند.

وی با اشاره به اینکه شهید جمهور شعار انقلاب را زنده کرد، تصریح کرد: او پایگذار الگویی شد که ضروریست دولتمردان از آن الگو بگیرند و در همان سمت و سو حرکت کنند.

استاندار مازندران  با بیان اینکه دولت او برای مردم، بین مردم و در راه خدا گام برداشت، خاطرنشان کرد: او نخستین دولتی بود که برنامه داشت و برنامه دین‌مدارانه، انقلابی مردم پایه را شکل داد و سبب ثبات سیاسی جامعه شد.

وی با بیان اینکه دولت رئیسی دولت کارآمدی بود، یادآور شد: او هیچ کلنگ جدیدی نزد و تنها کارهای نیمه کاره دولت قبلی را به اتمام رساند و سبب احیاء بسیاری از کارگاه‌های راکد شد.

نوری با اشاره به اینکه شهید جمهور مهم‌ترین الگوی انقلابی دولتمداری را معرفی کرد، گفت: طی دو سفر شهید جمهور به مازندران مبلغ ۳۳ هزار میلیارد تومان اعتبار گذاشت.

امام جمعه بابل نیز در این مراسم اظهار کرد: این مراسم به‌ مناسبت هفتمین روز شهادت شهدا خدمت برگزار شد.

حجت الاسلام حسن روحانی با اشاره به‌ اینکه این مراسم گذشته از اینکه مجلس عزای شهید جمهور است بلکه در کنار آن مجلس قدردانی از خدمات ارزنده دولت سیزدهم است.

وی با اشاره به اینکه خدمت صادقانه آیت‌الله رئیسی در عمر کوتاه حکومتش را مردم با تشییع با شکوه قدردانی کردند، گفت: کدام کشور بین دولت و مردم این همه ارتباط و اعتماد است.

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه استاندار مازندران منتخب همین شهید جمهور چه در زمان وزارت و چه در سمت استاندار بوده و برای ما قابل احترام است، افزود: مردم ما همواره قدردان خدمات صادقانه خدمتگزاران نظام هستند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha