• سه‌شنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403030805263
  • منبع : نمایندگی سمنان

جانشین قرارگاه سایبری پدافند غیرعامل کشور تاکید کرد

بسیج امکانات برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

بسیج امکانات برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

ایسنا/سمنان جانشین قرارگاه سایبری سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، از آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخاباتی حماسی خبر داد و گفت: در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، شاهد حضور حداکثری مردم خواهیم بود.

سردار سرتیپ پاسدار فرجی‌پور امروز (هشتم خرداد ماه) در دیدار با استاندار سمنان که با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان و حسن‌پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد، با بیان اینکه شهادت رئیس جمهور محبوب و همراهان شهیدش را به پیشگاه مردم ایران اسلامی و بویژه مردم متدین استان سمنان تسلیت می‌گویم، اظهار کرد: حضور پرشکوه مردم در بدرقه شهدای خدمت نشانه دلبستگی مردم به کشور و نظام بود.

وی با اشاره به آمادگی کشور برای برپایی انتخابات، افزود: تمام امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی لازم با هدف برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بسیج شده‌اند.  

جانشین قرارگاه سایبری سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی اعلام آمادگی کرده است و در صورت موافقت شورای نگهبان این کار به انجام خواهد رسید.‌

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز شهادت رئیس جمهور محبوب و همراهان ایشان را غم و ضایعه‌ای بزرگ برای کشور دانست و اظهار کرد: رئیس جمهور شهید در خدمت به مردم خستگی‌ناپذیر بود.

وی به دشمنی‌ها با نظام اسلامی اشاره و بیان کرد: تهدیدهای دشمن از حوزه سخت به حوزه نرم و سایبری تغییر یافته است که می‌طلبد اقدامات لازم برای مقابله با این تهدیدها بیش از پیش انجام شود.‌

استاندار سمنان به زیرساخت‌های ارتباطی در این استان اشاره و اظهار کرد: استان سمنان طولانی‌ترین مسیر فیبرنوری کشور را دارد.

هاشمی تاکید کرد: به ستاد انتخابات کشور اعلام کرده‌ایم که آمادگی برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در استان سمنان را داریم. اکنون موضوع اصلی و اساسی ما، برگزاری انتخابات پرشور ریاست جمهوری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha