• سه‌شنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403030805086
  • خبرنگار : 50187

مدیرکل نوسازی مدارس استان اعلام کرد

ساخت ۱۴۰۰ کلاس درس در استان کرمان طی دولت سیزدهم

ساخت ۱۴۰۰ کلاس درس در استان کرمان طی دولت سیزدهم

ایسنا/کرمان مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان با اشاره به ساخت ۱۴۰۰ کلاس درس در قالب ۱۶۰ مدرسه در استان کرمان طی سال‌های خدمت دولت سیزدهم گفت: اعتبارات سال گذشته در بحث مدرسه‌سازی گشایش خوبی بود و در هر شهرستانی که قول دادیم، عملی شد.

رضا هدایتی امروز هشتم خردادماه در بیست و ششمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان کرمان اظهار کرد: زیرساختی‌ترین کار در کشور، مدرسه‌سازی است و همواره تاکید شده هزینه برای آموزش و پرورش، سرمایه‌گذاری است زیرا دانش‌آموزانی از این مکان‌ها بلند می‌شوند آینده سازان کشور هستند.

وی ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت خیران مدرسه‌ساز استان کرمان بیان کرد: خیران مدرسه‌ساز از مال خود گذشته و در راه مدرسه‌سازی گام برمی‌دارند که شایسته قدردانی هستند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان اظهار کرد: در سال گذشته ۱۰۲۵ کلاس در استان تحویل داده شد که کار بی‌نظیری بود و از ۹ مدرسه در سایت‌های مسکن مهر شهرستان‌های استان که در دولت دهم آغاز شده بود، شش مورد را در یک سال و نیم اخیر تکمیل کردیم.

وی افزود: همچنین در سال‌های گذشته ساخت ۹ استخر در استان کرمان آغاز و دو مورد تکمیل شده بود که ما دو استخر را کامل کردیم و در سال جاری نیز چهار استخر کامل ساخته خواهد شد.

هدایتی تصریح کرد: طی دو سال گذشته ۷۰ درصد از کلاس‌هایی که در استان کرمان تحویل شد، مدارسی بود که با مشارکت خیران ساخته شده و در حال حاضر پروژه‌ای نداریم که مشمول زمان سه تا چهار سال شده باشد و پروژه‌های ۱۲ ساله را به اتمام رساندیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان ضمن درخواست از همکاری خیران در سال جاری برای تکمیل پروژه‌های نیمه کاره، یاد شهید آیت الله رئیسی را گرامی داشت و بیان کرد: ایشان با ازخودگذشتگی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم تلاش زیادی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha