• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۴۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403030704818
  • منبع : نمایندگی اردبیل

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل:

خدمت زیر سایه شهید جمهور نعمت بود/ شهید شدن یعنی عمر طولانی یافتن

خدمت زیر سایه شهید جمهور نعمت بود/ شهید شدن یعنی عمر طولانی یافتن

ایسنا/اردبیل معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل سیاستی را که دارای ارزش‌های دینی است زیبا توصیف کرد و گفت: خدمت زیر سایه شهیدجمهور برای ما نعمت و افتخار بود.

رضا قاسمیان امروز، هفتم خرداد در مراسم ادای احترام به شهدای خدمت که با حضور اهالی فرهنگ و هنر و رسانه در سالن فدک برگزار شد، ضمن اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در جهت تعالی کشور روی داد، اظهار کرد: کشورمان شخصیت‌های برجسته‌ای داشته است و همدردی و اعلام عزای عمومی در کشورهای همسایه نیز نشان از آن است.

وی عقلانیت و معنویت توأمان را برای تعالی کشورها لازم دانست و افزود: حاکمیت شیطان در سطح جهانی در جهت نفی استقلال کشورها بوده است.

معاون استاندار گفت: اهالی فرهنگ باید قواعد اقتصاد و سیاست را ترسیم کنند و با قلم خود برای جامعه مفید واقع شوند.

قاسمیان اظهار کرد: وظیفه داریم افراد باایمان را رشد دهیم و تلاش کنیم انسان‌های دارای اخلاق و تقوای بالا در سطح کشور مسئولیت داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه با حضور پرشور در انتخابات پیش رو می‌توانیم در پاسداشت زحمات شهدای خدمت اقدام کنیم، عنوان کرد: شهید شدن یعنی عمر طولانی یافتن است و در سایه کسب رضایت الهی محقق می‌شود.

خدمت زیر سایه شهیدجمهور نعمت بود/ شهید شدن یعنی عمر طولانی یافتن

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با بیان اینکه با خط کشی‌های سیاسی تاکنون عمل نکرده‌ایم، تصریح کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی سعی کردیم به تأسی از منش شهیدجمهور، عدالت سیاسی را در کنار خیرخواهی و حفظ وحدت رعایت کنیم.

این مقام مسئول استانداری اردبیل مطرح کرد: سیاستی که ارزش‌های دینی در آن وجود دارد زیبا است و در دولت مردمی با حضور شهید آیت الله رئیسی این سیاست حکمفرما بود.

قاسمیان در پایان سخنان خود با اذعان بر اینکه نظام گله داری جهانی دنیای انسانی را بدون ارزش‌های دینی، فرهنگی و مذهبی می‌خواهد، گفت: انقلاب اسلامی ایران سیاست شیطانی و حیوانی نظام جهانی را نفی کرده است.

شهادت آیت الله رئیسی ضایعه دردناک بود

در قسمت دیگری از این مراسم امیر رجبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل شهادت آیت الله رئیسی را ضایعه دردناک برشمرد و گفت: با خدمت خالصانه می‌توانیم راه شهیدان خدمت را ادامه دهیم.

وی افزود: سرنوشت شهادت نصیب رئیس جمهور و هیأت همراهش شد و انسجام ملی در مراسم تشییع پیکر شهیدان خدمت رقم خورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری در ماه‌های آینده فرصت خدمت دیگری برای رئیس جمهور انتخابی خواهد بود تا در مسیر رشد و توسعه کشور تلاش کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha