• سه‌شنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۵:۳۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403030704574
  • خبرنگار : 90047

آغاز اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان از ۱۸ خرداد در تهران

تعیین ترکیب تیم ملی والیبال نشسته برای پارالمپیک پاریس بعد از جواب سنجش!

تعیین ترکیب تیم ملی والیبال نشسته برای پارالمپیک پاریس بعد از جواب سنجش!

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: ترکیب تیم والیبال نشسته مردان اعزامی به پارالمپیک پاریس بعد از جواب سنجش آکادمی ملی پارالمپیک که این هفته اعلام می‌شود، نهایی خواهد شد.

هادی رضایی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم ملی والیبال نشسته مردان برای شرکت در پارالمپیک پاریس، اظهار کرد: وضعیت تیم ملی والیبال نشسته مردان برای حضور در پارالمپیک پاریس بعد از جواب سنجش آکادمی ملی پارالمپیک مشخص خواهد شد. البته در این سنجش وضعیت مصدومیت مرتضی مهرزاد و رمضان صالحی نیز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت که در صورت تایید سنجش آکادمی ملی پارالمپیک مبنی بر رفع آسیب دیدگی، این دو ملی پوش در ترکیب تیم اعزامی به پاریس قرار خواهند گرفت. ما منتظر جواب سنجش هستیم تا ۱۶ بازیکن اصلی خود را به اردوی تیم ملی که ۱۸ خرداد در تهران برگزار می‌شود، دعوت کنیم.

وی همچنین از اعزام تیم ملی والیبال نشسته مردان به تورنمنت تدارکاتی هلند در تیرماه خبر داد و افزود: این تورنمنت ۱۲ تا ۱۸ تیر با حضور ۱۰ تیم برتر دنیا برگزار می‌شود که از این تعداد ۷ تیم در پارالمپیک پاریس حضور خواهند داشت. از ۱۶ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی، ۱۲ بازیکن عازم هلند می‌شوند و این مسابقات محک خوبی برای بازیکنان والیبال نشسته ماست تا شرایط آن ها را برای حضور در پارالمپیک مورد ارزیابی و سنجش قرار دهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان درباره وضعیت مرتضی مهرزاد و  رمضان صالحی در اردوی تیم ملی، گفت: در اردوی قبلی وضعیت تمام ملی‌پوشان  به ویژه مرتضی مهرزاد و رمضان صالحی با توجه به آسیب دیدگی که داشتند خوب و راضی کننده بود. البته این که از نظر آمادگی بدنی و روانی برای حضور در پارالمپیک پاریس چقدر مورد تایید سنجش آکادمی ملی پارالمپیک قرار بگیرند مشخص نیست و این هفته وضعیت تمام ملی پوشان برای حضور در اردو و اعزام به هلند نهایی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha