• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403030704428
  • منبع : نمایندگی سمنان

امام جمعه شاهرود:

حضور در انتخابات آینده تکمیل‌کننده قدرشناسی نسبت به شهدای خدمت است

حضور در انتخابات آینده تکمیل‌کننده قدرشناسی نسبت به شهدای خدمت است

ایسنا/سمنان رئیس شورای فرهنگ عمومی و امام جمعه شاهرود گفت: حضور ما در انتخابات آینده، تکمیل‌کننده قدرشناسی نسبت به شهدای خدمت است.

حجت‌الاسلام عباس امینی امروز (هفتم خرداد ماه) در نشست شورای فرهنگ عمومی شاهرود با تسلیت شهادت رئیس جمهور و یارانش در سانحه بالگرد، به تمجید از بدرقه با شکوه آیت‌الله رئیسی پرداخت و اظهار کرد: مردم ایران فرهنگ خود را در قدرشناسی از خدمتگزاران در طول این سال‌ها نشان داده‌اند.

وی به بدرقه تاریخی امام خمینی در دهه ۶۰ اشاره و بیان کرد: ۱۴ خرداد ترجمان عملی این است که امام راحل همه‌چیز خود را برای مردم گذاشت و مردم هم در استقبال و بدرقه او هر چه توان داشتند، گذاشتند و این فرهنگ عمومی ملت ماست که باید در سطح بین‌المللی ترویج و تبلیغ شود.

او با تاکید بر اینکه بخش زیادی از این حضور، کار خداست که دل‌ها را متمایل می‌کند، گفت: این قدرشناسی در باطن مردم وجود دارد و باید جلوه‌هایی پیدا شود تا بروز و ظهور یابد.

امینی با بیان اینکه رهبری انقلاب تاکید دارند که مردم عوض نشدند و این قدرشناسی در فرهنگ عمومی کشور ما وجود دارد، افزود: این قدردانی‌ها بی‌بدیل و کم‌نظیر است.

وی با اشاره به مزایای حضور مردم در مراسم، تاکید کرد: این حضور مردم سبب می‌شود جامعه جهانی همراه شود و وقتی ملتی این‌طور به صحنه می‌آید آثار بین‌المللی آن برای ماست.

امینی با تاکید بر اینکه بهترین خدمت به شهیدان خدمت، فرهنگ‌سازی برای حضور در انتخابات و گزینش فرد نزدیک به آنهاست، ادامه داد: حضور ما در انتخابات آینده، تکمیل‌کننده قدرشناسی نسبت به شهدای خدمت است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود بر لزوم تجلیل از موثران و خدمتگزاران در زمان حیات‌شان تاکید کرد و افزود: گلزار شهدای شاهرود به ساماندهی نیاز دارد که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha