• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403022920849
  • منبع : بازار

تور کوش آداسی تابستان ۱۴۰۳

تور کوش آداسی تابستان ۱۴۰۳

هر ساله گردشگران و مسافران قصد دارند با شروع فصل تعطیلات از خستگی یک سال رهایی یابند و امیدوارند تور تابستانی کوش آداسی ۱۴۰۳ بهترین انتخاب برای شما و سفری بی نظیر در یک تور تابستانی خاطره انگیز باشد. با کم شدن شیوع ویروس کرونا و باز شدن مرز ترکیه و با تور لحظه آخری استانبول می‌توانید با سفر به این مقصد ساحلی جذاب، نوستالژی روزهای قرنطینه را به‌کلی فراموش کنید.

به گزارش ایسنا به نقل از علی بابا، از ۱۵ ژوئن تا ۱۵ سپتامبر بهترین زمان برای سفر به کوش آداسی در نظر گرفته شده است، زیرا در این زمان هوای معتدل و مطبوعی می‌توان از آن انتظار داشت. میانگین دمای هوای کوش آداسی در تابستان بین ۳۰ تا ۴۰ درجه سانتیگراد محاسبه می‌شود. بهترین زمان برای سفر به کوش آداسی در تابستان، جولای گفته شده، زمانی که هوا خیلی گرم نیست، اما ارزش آن را دارد که زیر آفتاب بنشینید.

در مورد سفر تابستانی به کوش آداسی باید بدانید که پرواز کوش آداسی ۷ روز طول می‌کشد. به‌عنوان‌مثال، پروازهایی که از آداسی در روز پنجشنبه حرکت می‌کنند، پنجشنبه هفته بعد باز خواهند گشت، بنابراین هنگام خرید تور در اینجا به این نکته توجه داشته باشید، زیرا این قانون برای پروازهای چارتر ایرانی و خارجی اعمال می‌شود. اما اگر می‌خواهید برای مدت کوتاه یا طولانی تری بمانید، باید پروازها را هنگام خروج رزرو کنید، در این صورت هزینه سفر شما حتی از یک تور یک هفته‌ای گران تر خواهد بود.

در مورد هزینه سفر در تابستان ۱۴۰۳ باید گفت که هزینه‌ها با زمان و فصلی که برای سفر انتخاب می‌کنید رابطه مستقیم دارد. در فصل تابستان گردشگران بیشتری از کوش آداسی دیدن می‌کنند و دلیل آن آب‌وهوای مطبوع، تعطیلی مدارس و فعالیت‌های آبی است که باعث گران شدن بلیط هواپیما و گرانی هتل‌های شلوغ می‌شود.  قیمت هتل‌ها و حتی قیمت کالاها در مراکز خرید و فروشگاه‌های کوش آداسی بالا می‌رود.

آب و هوای تابستانه کوش آداسی

گرمای کوش آداسی و طبیعت ساحلی آن هوای کوش آداسی را در تابستان گرم می‌کند. در نتیجه رطوبت شهر کوش آداسی در فصل تابستان به ۴۰ درصد می‌رسد.

باران کوش آداسی در تابستان بسیار کمتر از زمستان است، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که در طول سفر تابستانی خود می‌توانید از آفتاب در سواحل زیبای کوش آداسی لذت ببرید.

تور کوش آداسی تابستان ۱۴۰۳

آفر تور کوش آداسی تابستان ۱۴۰۳

پیشنهادها گردشگری کوش آداسی به روش‌های مختلفی ارائه می‌شود. اولین مورد این است که آنها توسط آژانس‌های هواپیمایی و کارگزاران در طول فصل کم و دوره‌های گردشگری کم ارائه می‌شوند. اصولاً این تورها زمانی به شما پیشنهاد می‌شود که کشتی تا آخرین لحظه پر نباشد و باید با کمترین نرخ ممکن پر شود.

قیمت پیشنهاد تور کوش آداسی در تابستان ۱۴۰۳ بسیار مناسب بوده و فرصت خوبی برای سفر با قیمتی مقرون به صرفه محسوب می‌شود. باید بدانید که همه تورهای کوش آداسی ارزان نیستند. در روزهای شلوغی مانند نوروز و تعطیلات تابستان، یافتن بلیط ارزان دشوار است.

تورهای معتبر پیشنهاد می‌کند که برای این زمان‌ها باید از چند روز قبل یک بلیط رزرو کنید. اگر بودجه‌ای ندارید، حتماً برنامه‌های سفر خود را به زمان‌های آرام‌تر موکول کنید و یک سفر لحظه آخری به کوش آداسی را با ۲۰ تا ۵۰ درصد ارزان‌تر رزرو کنید، اما در تابستان و تعطیلات شلوغ این ریسک را نکنید. در نهایت بهترین زمان برای تورهای لحظه آخری ارزان بعد از تعطیلات نوروز تا پایان اردیبهشت است.

بهترین زمان برای خرید تور کوش آداسی تابستان ۱۴۰۳

 تابستان کوش آداسی بسیار شلوغ و پر از مسافر است، بنابراین اگر قصد خرید تور تابستانی کوش آداسی ۱۴۰۳ را دارید، بهتر است حداقل یک هفته قبل تور مورد نظر خود را خریداری کنید. در طول تعطیلات، تورهای کوش آداسی را می‌توان تا یک هفته قبل به طور کامل رزرو کرد. اما شلوغی و افزایش روزافزون پروازهای کوش آداسی این امکان را برای شما فراهم می‌کند که با کمی خوش شانسی تور لحظه آخری استانبول را خریداری کنید.

بهترین تفریحات تابستانه در تور کوش آداسی

 در تور تابستانی کوش آداسی، می‌توانید فعالیت‌های متنوع و هیجان‌انگیزی را تجربه کنید. به عنوان مثال، فعالیت‌های مناسب برای یک تور گرم تابستانی و اغلب این تفریحات هیجان انگیز آبی و ساحلی را می‌توان بهترین تجربه برای مسافران خارجی دانست. این فعالیت‌ها شامل غواصی، جت اسکی، موج سواری، اسکی روی آب و غیره است. همچنین از جمله مراکز تفریحی کوش آداسی می‌توان به پارک‌های آبی کوش آداسی اشاره کرد که خیره کننده ترین تفریحات منطقه و بهترین تجربه‌های تفریحی در کوش آداسی هستند که طرف‌داران زیادی دارند.

چند نمونه از مشهورترین پارک‌های آبی در کوش آداسی را می‌توان این‌گونه نام برد:

  • پارک آبی آدالند
  • پارک آبی پاموکاک بیچ
  • پارک آبی ساحلی لیدیز بیچ

تور کوش آداسی تابستان ۱۴۰۳

هزینه سفر کوش آداسی

هزینه تور تابستانی کوش آداسی به زمان و فصلی که برای تور انتخاب می‌کنید بستگی دارد. گردشگران بیشتری در فصل تابستان به کوش آداسی می‌روند. این امر منجر به گران شدن بلیط هواپیما، شلوغی هتل‌ها، گران شدن قیمت هتل‌ها و حتی قیمت بالاتر کالاها در مراکز خرید و فروشگاه‌های کوش آداسی می‌شود. یکی دیگر از دلایل تفاوت قیمت تور کوش آداسی کیفیت هتل است. چند ستاره بودن هتل شما بر قیمت تور شما تأثیر می‌گذارد، بنابراین هر چه رتبه ستاره هتل بالاتر باشد، قیمت تور نیز بالاتر می‌رود.

غذاهای سنتی کوش آداسی

  • کباب ترکی: یکی از لذیذترین غذاهای ترکیه، مخلوطی از گوشت تازه با ادویه‌های مخصوص است، طعم فوق‌العاده‌ای دارد و در دو نوع رستوران ترکیه‌ای دونر کباب و آدانا کباب سرو می‌شود.
  • لاهماجو: این یک نوع پیتزا ترکی است که با گوشت چرخ‌کرده، جعفری، پیاز، سیر، فلفل سیاه، فلفل قرمز و نان درست می‌شود و در فرهای سنتی تهیه می‌شود.
  • یاپرک سرما: مثل دلمه برگ مو ایرانیان است. برای تهیه آن گندم یا برنج را با مواد دیگری مانند گوشت چرخ‌کرده در برگ مو می‌پیچند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha