• چهارشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403022618908
  • خبرنگار : 50377

ایران قوی، مازندران سربلند

تشریح برنامه‌های دور دوم سفر رئیس جمهور به مازندران

تشریح برنامه‌های دور دوم سفر رئیس جمهور به مازندران

ایسنا/مازندران معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه دولت سیزدهم مشغول کار و خدمت به مردم است، گفت: حضور در بین مردم و برگزاری دیدار مردمی در مرکز استان با حضور مردم شهرستان‌های مرکزی و شرق استان در مصلی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های رییس‌جمهوری در سفر به استان است.

قاسم عزیز زاده گرجی ۲۶ اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران با گرامیداشت دهه کرامت اظهار کرد: برنامه‌ریزی و تمهیدات اولیه‌ برای دور دوم سفر رئیس جمهوری به مازندران انجام شده است.

عزیززاده گرجی تصریح کرد: صبح جمعه در شهرهای غرب استان به میزبانی شهرستان نوشهر نیز دیدارهای مردمی رییس جمهور با مردم برگزار خواهد شد .

به گفته معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، افتتاح بیمارستان ۲۷۳ تختخوابی رازی قائمشهر را در روز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت با حضور رییس جمهوری خواهیم داشت .

عزیززاده گرجی اظهار کرد: توجه به اقتصاد روستاها یکی از اقدامات دولت سیزدهم است که بناست رییس جمهور در یکی از روستاهای نمونه مازندران که الگوی پیشرفت انتخاب شده است  حضور یابد و با بخشی از فعالان اقتصادی دیدار کند.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم و دوران مدیریت آیت الله رییسی در قوه قضاییه احیای کارخانه‌های راکد صنعتی بوده‌ است، افزود: در همین راستا جشن احیای واحدهای تولیدی را در این سفر خواهیم داشت.

قاسم عزیز زاده گرجی یادآور شد : ۸۰۰ کاربر آماده دریافت نامه‌های مردمی در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی نیاوران هستند که پاسخ نامه‌ها بصورت حضوری داده‌ خواهد شد.

رییس ستاد دومین سفر رییس جمهوری به استان مازندران بیان کرد :تاکنون ۷۱ درصد مصوبات سفر دور نخست رییس جمهور به استان مازندران عملیاتی شده است و بیش از ۱۱ هزار تسهیلات بانکی پرداخت شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تاکید کرد : برای پروژه‌هایی که زیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند در این سفر اعتبارات لازم اختصاص داده‌ خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha