• چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403021913777
  • خبرنگار : 50649

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد:

‌برپایی تورهای شهروندی عمران و پیشرفت در شیراز

‌برپایی تورهای شهروندی عمران و پیشرفت در شیراز

ایسنا/فارس مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز گفت: تورهای شهروندی عمران و پیشرفت در سال جاری میزبان اقشار مختلف است که این هفته مورد توجه این شهروندان واقع شد.

رضا جاویدی امروز، ۱۹ اردیبهشت‌ماه در حاشیه تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز اظهار کرد: تور شهروندی عمران و پیشرفت توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری این کلان‌شهر و باهدف آگاهی شهروندان از نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی بزرگ ‌مقیاس برگزار می‌شود.

 وی با بیان اینکه تورهای شهروندی عمران و پیشرفت در سال جاری میزبان اقشار مختلف است که این هفته مورد توجه این شهروندان واقع شد، بیان کرد: خط ۳ مترو که از تقاطع بصیرت تا ایستگاه راه‌آهن در حال ساخت است، به‌نوعی توسعه غربی خط یک محسوب می‌شود و دستگاه حفار تی‌بی‌ام مورد بازدید شهروندان قرار گرفت.

جاویدی گفت: شهروندان در رشته‌های مختلف در این بازدیدها با ترکیب دانش فنی و تخصصی در حوزه ساخت‌وساز، نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی و موانع پیش روی آن در ابعاد مختلف که به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند، آشنا می‌شوند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اظهار کرد: مدیریت شهری بسترهای لازم را برای ارتباط با اقشار مختلف و تخصصی فراهم کرده است که این تورها نیز با بهره‌گیری از فرصت‌های مختلف به‌ویژه در عرصه عمرانی می‌تواند باشد.

سخنگوی شهرداری شیراز اضافه کرد: تورهای شهروندی عمران و پیشرفت با محوریت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز و همکاری بخش‌های مختلف شهرداری این کلان‌شهر برگزار می‌شود.

جاویدی گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در این بازدیدها می‌توانند روزانه در تماس با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ علاقه‌مندی خود را برای حضور اعلام و نام‌نویسی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha