• شنبه / ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403020100599
  • منبع : بازار

تپسل مجری انحصاری تبلیغات در خبرآنلاین شد

تپسل مجری انحصاری تبلیغات در خبرآنلاین شد

آژانس تبلیغات دیجیتال تپسل در تفاهم‌نامه اخیر خود، مجری انحصاری همه قالب‌های تبلیغات در خبرگزاری خبرآنلاین شد.

تهران-ایسنا- روابط عمومی تپسل گزارش کرد، آژانس تبلیغات دیجیتال تپسل اخیرا با  انحصار کل فضای تبلیغاتی خبرگزاری خبرآنلاین امکان تبلیغ در تمام فرمت‌های تبلیغاتی مانند همسان، همسان ویدئو، بنر کلیکی،بنر ثابت، پری رول ویدئویی، رپورتاژ آگهی و بک لینک را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

مینا عابدی، مدیر تیم ناشران تپسل در رابطه با این همکاری می‌گوید: «تپسل و خبرآنلاین همکاری های خوبی در گذشته داشته‌اند و این تجربیات خوب باعث شد تا در ماه‌های پایانی ۱۴۰۲ یک همکاری جدید را با یکدیگر شروع کنیم.»

او توضیح می‌دهد: «خبرآنلاین همیشه جز رسانه‌های خبری پرترافیک و باکیفیت‌ بوده است پیش بینی ما این است ماهانه بیش از ۵ میلیارد ایمپرشن تبلیغات در سایت خبرآنلاین خواهیم داشت.»

همچنین عابدی ادامه می‌دهد: « با توجه به اینکه همیشه تقاضا از سمت تبلیغ دهنده برای این سایت وجود داشته است، با اضافه شدن انحصاری تبلیغات رسانه خبرآنلاین به مجموع ظرفیت های نمایش تبلیغ تپسل، بخش خوبی از نیازمندی تبلیغ‌دهندگان رفع و پکیج سایت‌های خبری تراز اول تپسل تکمیل میشود.»

مدیر تیم ناشران تپسل در پایان تاکید می‌کند که فارغ از تبلیغات، همکاری‌های بیشتری بین تپسل و مجموعه خبرآنلاین برقرار خواهد شد.

به نظر می‌رسد که در ادامه این همکاری‌های تپسل با ناشران بزرگ کشور باید منتظر اخبار بیشتری بود.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha