• دوشنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403012714771
  • خبرنگار : 50123

رسیدگی به ۸۵ درصد شکایات مردمی سامانه ۱۲۴ در چهارمحال و بختیاری

رسیدگی به ۸۵ درصد شکایات مردمی سامانه ۱۲۴ در چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل صنعت،معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: از سال گذشته تاکنون ۸۵ درصد شکایات مردمی چهارمحال و بختیاری در سامانه ۱۲۴ رسیدگی شد.

فضل‌الله رحمتی ۲۷ فروردین‌ماه در جمع رسانه‌های چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مردم استان از سال گذشته تاکنون ۶۰۰۰ مرتبه با ستاد خبری ۱۲۴ رسیدگی به شکایات تماس گرفتند، اظهار کرد: از این تعداد ۱۵۰۰ مورد در بخش کالای عمومی و ۴۵۰۰ مورد در بخش خدمات بوده است.

وی افزود: از مجموع گزارش‌های دریافتی ۵۰۰۰ مورد از طریق تلفن ۱۲۴ و ۱۰۰۰ مورد از طریق سامانه اینترنتی ۱۲۴ ثبت شده است.

رحمتی گفت: بیشترین شکایات در خصوص کیفیت نامناسب کالا، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، تعطیلی خودسرانه و درج نشدن قیمت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم علاوه بر تلفن گویای ۱۲۴ می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی ۱۲۴.ir شکایات خورد را ثبت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha