• دوشنبه / ۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403010602279
  • خبرنگار : 71584

مسائل مسافران بصورت چهره به چهره ارزیابی می‌شود

مسائل مسافران بصورت چهره به چهره ارزیابی می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از تداوم اجرای«استقبال ایمن مدیریت بحران از بهار» در جهت ارزیابی خدمات‌رسانی در قالب طرح خدمات سفر خبر داد.

به گزارش ایسنا،‌ حامد یزدی مهر عصر روز گذشته از تداوم اجرای طرح «استقبال ایمن مدیریت بحران از بهار» در استان تهران خبر داد و اظهار کرد: طی اجرای این طرح در چهارمین روز از سال نو، میزان آمادگی و نحوه خدمت‌رسانی ستاد سفرهای نوروزی در مبادی ورودی و خروجی استان تهران مورد بررسی قرار گرفت. 

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به اینکه تمام تلاش و کوشش حوزه مدیریت بحران در امر نظارت بر فعالیت دستگاه‌ها، خدمت رسانی حداکثری به مردم است، گفت: همه برنامه‌ریزی‌ها حول این محور است که یک نوروز ایمن و بدون چالش برای هموطنان عزیز و مسافران رقم بخورد.

وی افزود: هدف از حضور در مبادی ورودی و خروجی این بود که به صورت حضوری و چهره به چهره میزان رضایت‌مندی مردم از خدمات نوروزی و انتظاراتی را که دارند، مورد بررسی قرار گیرد. 

یزدی مهر به بازدید از فعالیت‌های پلیس راه، امداد و نجات، اورژانس، راهداری، هلال احمر، میراث فرهنگی و گردشگری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و دیگر بخش‌های ستاد سفرهای نوروزی مستقر در محورها اشاره و اظهار کرد: ارائه تمام خدمات‌، مورد ارزیابی کارشناسان قرار گرفته است و فرم‌های ارزیابی تکمیل شده‌اند. ارزیابی نحوه خدمت‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی تا پایان تعطیلات عید و موج دوم سفرهای نوروزی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha