• یکشنبه / ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۸:۳۱
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402122718717
  • خبرنگار : 71145

حمله مقاومت لبنان به محل استقرار نظامیان صهیونیست و ادامه تجاوزات اشغالگران

حمله مقاومت لبنان به محل استقرار نظامیان صهیونیست و ادامه تجاوزات اشغالگران

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد صبح امروز-یکشنبه- گروهی از نظامیان صهیونیست را در شهرک الوزانی هدف قرار داد.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد در حمایت از ملت پایدار فلسطین در غزه و در پشتیبانی از مقاومت شجاع و شرافتمند آن مقاومت اسلامی ساعت ۲:۲۰ دقیقه بامداد روز یکشنبه گروهی از نظامیان دشمن را در مقابل شهرک الوزانی با سلاح مناسب هدف قرار داد که دقیقا به اهداف مورد نظر اصابت کرد.

در این باره خبرنگار شبکه المیادین در جنوب لبنان گزارش داد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اطراف شهرک الخیام را هدف قرار دادند.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که توپخانه رژیم صهیونیستی حومه شهرک‌های ناقوره و دشت الخیام و همچنین حومه شهر مارون الرأس را همزمان با حمله پهپادی هدف قرار داد.

خبرنگار المیادین افزود: هواپیماهای اشغالگر شهرک‌های عیترون، مروحین و عیتا الشعب و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شهرک علما الشعب را هدف قرار دادند.

همزمان خبرنگار این شبکه لبنانی اشاره کرد که شلیک مستقیم از لبنان به سمت یک هدف نظامی اسرائیلی در جلیل غربی صورت گرفته است.

روز گذشته، بمباران شدید اسرائیل حومه شهرک حولا و وادی سلوقی را هدف قرار داد و همچنین با ۲ موشک به شهرک عیتارون حمله کرد، اما منفجر نشدند. توپخانه رژیم صهیونیستی حومه شهرک‌های الظهیره و طیر حرفا را همزمان با حملات خصمانه اسرائیل به شهرک کفرکلا هدف قرار داد.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسماً به عملیات فلسطینی طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به‌صورت روزانه و تقریباً ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده‌است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha