• شنبه / ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402121913518
  • خبرنگار : 50034

مدیرکل دیوان محاسبات استان همدان معرفی شد

مدیرکل دیوان محاسبات استان همدان معرفی شد

ایسنا/همدان طی حکمی از سوی رئیس دیوان محاسبات کشور «بهرام جمالی» به عنوان مدیرکل دیوان محاسبات استان همدان معرفی و از زحمات «علی کرمانی» تقدیر شد.

استاندار همدان شنبه ۱۹ اسفند در شورای اداری استان همدان و مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دیوان محاسبات استان، اعلام کرد: پایان سال مبلغ قابل توجهی از اعتبارات سرمایه‌ای استان در سیستم ثبت نشده بود، گرچه ما از ابتدای سال ۱۴۰۲ به این موضوع به کرات متذکر شده بودیم.

علیرضا قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه انتخابات در تعیین سرنوشت در کشور ما یک رکن است، اظهار کرد: افتخار می‌کنیم مردم در تعیین سرنوشت خود سهیم هستند.

وی با اشاره به اینکه ارکانی که در انتخابات حضور دارند از بین صفوف مردم هستند، تصریح کرد: عنصر برگزارکننده انتخابات مردم هستند و حداقل ۱۸ نفر پای صندوق حضور دارند و کار و فرآیند انتخابات به گونه‌ای است که امکان تخلف وجود ندارد.

قاسمی‌فرزاد با تأکید بر اینکه کوچکترین تخلف یا تقلبی در انتخابات راه ندارد، گفت: در جمهوری اسلامی انتخابات به گونه‌ای طراحی می‌شود که کوچکترین تخلف یا تقلبی راه ندارد.

استاندار همدان با بیان اینکه آنچه در سال ۸۸ زمزمه می‌کردند طراحی دشمن بود، خاطرنشان کرد: دشمنان سرزمین از هر مسیری برای به زانو درآوردن مردم ورود کردند با شکست مواجه شدند.

وی با بیان اینکه طراحی این بود که کلیدواژه تقلب را استفاده کنند و کشور و مردم را مقابل یکدیگر قرار دهند، ادامه داد: ممکن است تخلف‌های جزئی از خارج از شعب اخذ رأی باشد اما قطع به یقین تأثیرگذار نیست که بخواهد مسیر انتخابات را تغییر دهد.

قاسمی‌فرزاد افزود: این یکی از طراحی‌ها و دسیسه‌های دشمن است که کسانی‌که موفق نمی‌شوند نظر مردم را جلب کنند به این مسیر متوسل می‌شوند البته کسانی‌ که اعتراض داشته باشند در فرآیند انتخابات، قانون فرصت اعتراض به این افراد را داده است و بر آن مدار عمل می‌شود.

وی با بیان اینکه آنچه در خلال انتخابات اتفاق می‌افتد کاملاً بر مدار قانون بوده و سلیقه‌ای دخالت ندارد، اظهار کرد: باید بر این اصل مهم که قانون برای ما مشخص کرده است، پایبند باشیم.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: دشمن پیش‌بینی می‌کرد مشارکت ۱۰ تا ۱۵ درصد باشد که بیش از ۴۰ درصد را تجربه کردیم البته روی آمار واجدان شرایط باید بررسی دقیقی شود.

وی با تشکر از مردم و دست‌اندرکاران انتخابات گفت: نیروهای نظامی و انتظامی امنیت پایدار را تأمین کردند و خوشبختانه داوطلبان هم رقابت خوبی داشتند و مدیران نیز پای صندوق‌های رأی بودند.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه دیوان محاسبات استان همدان پیشگیرانه امور را دنبال می‌کرد، گفت: پایان سال مبلغ قابل توجهی از اعتبارات سرمایه‌ای استان در سیستم ثبت نشده بود شاید به علت اینکه تخصیص‌ها ابلاغ نشده بود، گرچه ما از ابتدای سال ۱۴۰۲ به این موضوع کرارا متذکر شده بودیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha