• شنبه / ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402121913502
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

آغاز طرح نظارت بر بازار پایان سال و نوروز ۱۴۰۳

آغاز طرح نظارت بر بازار پایان سال و نوروز ۱۴۰۳

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به افزایش تقاضا برای خرید از بازار در ایام پایانی اسفند مرحله اول طرح نظارت بر بازار از ۱۵ اسفند ماه آغاز و تا ۲۹ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

منصور انصاری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: گشت‌های مشترک در تمامی شهرستان های استان که اداره تعزیرات حکومتی دایر است فعال خواهند بود و بازار را رصد می کنند به گونه ای که حضور تیم نظارتی در بازار برای مردم محسوس خواهد بود.

سرپرست تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: مراکز عمده خرید و عرضه کالا و خدمات، نمایشگاه های بهاره، میادین میوه وتره بار، شرکت های مسافرتی، دفاترفروش بلیط های هوایی، زمینی و ریلی، مراکز خرید و تهیه مواد غذایی، رستوران ها، قنادی ها، مراکز تولیدی، توزیعی و خدماتی، انبارها، سردخانه ها و فروشگاه های زنجیره ای مراکز فروش پوشاک، کیف و کفش و غیره مهمترین نقاط تمرکز گشت های مشترک تعزیرات حکومتی خواهند بود.

انصاری گفت: مرحله دوم اجرای طرح از تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ آغاز و تا ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ ادامه خواهد داشت که در این مرحله نیز علاوه بر نظارت بر مراکز مرحله اول، مراکز اسکان و پذیرایی، اقامتگاه ها، اماکن زیارتی، زائر سراها، هتل ها و مراکز توزیع اقلام ماه مبارک رمضان نیز اضافه خواهد شد.

وی گفت: تمامی روسای تعزیرات حکومتی در ایام پایان سال و نوروز پای کار هستند برنامه ریزی های لازم جهت تعیین شعبه ویژه جهت رسیدگی به تخلفات در این ایام نیز صورت خواهد پذیرت و به دستگاه های نطارتی اعلام می شود.

سرپرست تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۳۱۱ گشت مشترک کار نظارت بر بازار را بر عهده داشته اند که ۸ هزار و ۹۷۶ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفته اند که برای هزار و ۹۰۷ واحد صنفی پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: سامانه ۱۳۵، سامانه مردمی دریافت شکایات مردم است، خط قرمز سازمان تعزیرات، رعایت حقوق مردم است و مردم می‌توانند تمام شکایت خود را از طریق این سامانه به ما اعلام کنند تا در سریع‌ترین زمان مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha