• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۹
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402121107705
  • خبرنگار : 50678

/برای وطن/

فرمانده انتظامی استان قم: فراجا مسئولیت امنیت انتخابات را کاملا تامین کرده است

فرمانده انتظامی استان قم: فراجا مسئولیت امنیت انتخابات را کاملا تامین کرده است

ایسنا/قم فرمانده انتظامی استان قم گفت: شرکت آگاهانه مردم و حضور هوشمندانه عوامل انتظامی از همان ساعت اولیه شروع اخذ رای، نشان از یک انتخابات پرشور و دشمن شکن دارد.

سردار محمد رضا میرحیدری با اشاره به تبلیغات گسترده دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خصوص عدم شرکت در انتخابات، طی سخنانی اظهار داشت: ملت بزرگ و شریف ایران با درک و فهم والایی که ناشی از ولایت‌مندی آنان می باشد با شرکت گسترده و آگاهانه، عزت و عظمت خود را یک بار دیگر به رخ کلیه ملت های جهان کشید.

وی با بیان اینکه ملت برزگ ایران در این آزمایش مهم نیز همانند گذشته سربلند خواهد بود و در مقابل خون پاک و مطهر شهدا به ادای دین و تکلیف خود خواهد پرداخت، تصریح کرد: مردم با انتخاب اصلح و شایسته خود، می‌توانند مجلسی قوی را برای اداره کشور انتخاب کنند.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به نقش فراجا در ایجاد و حفظ امنیت انتخابات ادامه داد: فراجا مسئولیت برقراری امنیت انتخابات را بر اساس قانون برعهده دارد که این مسئولیت در تمامی مراحل قبل از برگزاری، روز انتخابات و بعد از آن می باشد.

سردار میرحیدری ضمن بیان تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص تشکیل قرارگاه های مرتبط از چندین ماه گذشته در خصوص برگزاری انتخابات، تاکید کرد: فراجا هم در بحث استعلامات نامزدهای انتخاباتی، برقراری نظم و امنیت ستادهای انتخاباتی و تامین امنیت نامزدها و تبلیغات سالم قبل از برگزاری انتخابات و هم در روز انتخابات در بحث امنیت صندوق های اخذ رای وظایف خود را به نحو احسن انجام می دهد.

وی با اشاره به همکاری عوامل سپاه و بسیج در تامین نظم و امنیت انتخابات و نقش مهم  و کلیدی عوامل انتظامی در حفاظت از صندوق ها و شعب اخذ رای، خاطرنشان کرد: این همکاران ما نقش مهمی در اجرای این فرآیند دارند که باید از ایجاد هر گونه بی‌نظمی که ممکن است به روند اخذ آرا خللی وارد آورد، جلوگیری کنند.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه تاکنون از هیچ یک از شعب اخذ رای گزارشی در خصوص موارد سوء امنیتی و بی نظمی نداشته ایم، اعلام کرد: شرکت آگاهانه مردم و حضور هوشمندانه عوامل انتظامی از همان ساعت اولیه شروع اخذ رای، نشان از یک انتخابات پرشور و دشمن شکن دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha