• شنبه / ۵ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402120502558
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان:

حضور حداکثری در انتخابات موجب گره‌گشایی مشکلات خواهد شد

حضور حداکثری در انتخابات موجب گره‌گشایی مشکلات خواهد شد

ایسنا/اصفهان رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: تقویت انگیزه حضور در انتخابات مستلزم حرکت جهادی و انقلابی توسط آحاد مردم است.

حجت‌الاسلام محسن مظاهری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مشارکت سیاسی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های قدرت در هر کشور مطرح بوده و نظام‌های حکومتی از آن به‌عنوان رفراندوم و دموکراسی یاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تصدی مسئولیت‌ها را همواره با رأی مردم به سرانجام رسانده، افزود: ملت ایران به‌صورت مستقیم و یا غیرمستقیم در سرنوشت کشور و تعیین مسئولان همکاری دارند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با بیان اینکه در رفع نیازهای کشور و قدرت بین‌المللی نیاز به مشارکت در صحنه‌های سیاسی مثل انتخابات است، تصریح کرد: تحریم حضور در انتخابات گره‌گشای مشکلات نبوده و نابسامانی‌های زیادی را در داخل نیز ایجاد می‌کند.

به گفته وی حضور حداکثری در انتخابات همراه با انتخاب اصلح در گره‌گشایی از مشکلات کارآمد بوده و دولت را در مسیر پیشرفت همراهی خواهد کرد.

مظاهری با اشاره به اینکه در عرصه بین‌الملل قدرت جمهوری اسلامی با حضور مردم تقویت خواهد شد، خاطرنشان کرد: دشمنان توطئه‌های زیادی برای این نظام داشته‌اند و همواره مردم با حضور و تصمیم‌گیری به موقع خود آنان را شکست داده‌اند.

به گفته رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، ایجاد انگیزه برای جلب مشارکت نیز مهم بوده و باید در این خصوص بیشتر کار کنیم.

وی همت و اراده ملی برای رونق در انتخابات را مهم خواند و یادآور شد: همه باید با نگرش جهادی و انقلابی وارد این صحنه شویم و با آگاهی کامل پاسخگوی سؤالات بوده و زمینه‌ساز حضور بشویم.

مظاهری اظهار داشت: این وظیفه بر دوش همه افراد قرار دارد و شخصیت‌های صاحب نفوذ جایگاه مهم‌تری در این باره دارند تا از جایگاه اجتماعی خود برای این موضوع استفاده کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha