• پنجشنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402120301976
  • خبرنگار : 50194

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نور:

دشمن در پی ناامیدسازی جوانان نسبت به انقلاب است

دشمن در پی ناامیدسازی جوانان نسبت به انقلاب است

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نور با بیان اینکه نماینده تراز انقلاب نباید به دنبال خرید رأی باشد، گفت: کاندیداها باید به دنبال قانونی کردن شفافیت‌های دارایی‌ها و ثروت‌های مالی خودشان باشند تا مردم بتوانند با دلگرمی بیشتر و در انتخابات حضوری فعال و حداکثری داشته باشند.

حجت الاسلام یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران در ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ یک آزمون و امتحان بزرگی را در پیش دارند که قطعا با مشارکت حداکثری در انتخابات سربلند خواهیم بود، ابراز امیدواری کرد: هدف از برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران، قوی شدن ایران و انقلاب اسلامی است چرا که هر چه کشور قوی‌تر شود عقب نشینی دشمن هم بیشتر خواهد شد.

وی افزود: شرکت نکردن در انتخابات باعث تضعیف کشور می شود و یقیناً  در این صورت دسیسه‌ها، برنامه‌های دشمن و طمع دشمن نسبت به انقلاب اسلامی بیشتر خواهد شد.

حجت الاسلام یوسفی یکی از اهداف برگزاری انتخابات را حفظ اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: حضور حداکثری و مشارکت همه جانبه برای حفظ اقتدار و الگو بودن نظام اسلامی برای کشورهای مسلمان و مردم جهان لازم است.

 وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری گفت: مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت و امنیت چهار خصوصیت الزامی برای انتخابات پیش‌رو است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نور در خصوص انتخاب یک فرد اصلح با اشاره به معیارهای امام راحل و مقام معظم رهبری گفت: یک نماینده اصلح و تراز انقلاب باید اهل تقوا، دلبسته نظام، موافق شاخص‌های مکتب امام، فعال، مبرا از هرگونه فساد اخلاقی، اعتقادی، اقتصادی، سیاسی باشد و همچنین دلداده و دل‌سپرده به غرب نباشد.

حجت الاسلام یوسفی با بیان اینکه نماینده تراز انقلاب نباید به دنبال خرید رأی باشد، ادامه داد: مدافع همه جانبه انقلاب اسلامی ایران، دیندار، وفادار به قانون اساسی، خدمت رسانی و خدمتگذاری از دیگر خصوصیات یک نماینده اصلح است.

وی گفت: اگر در انتخابات انسان‌های شایسته، قانون مدار، دلسوز، جهادی و انقلابی انتخاب شوند؛ می‌توانند با وضع قوانین درست در مجلس به حل مشکلات کشور، نابسامانی‌ها خصوصاً چالش‌های معیشتی کمک کنند و راه اصلاح کشور را هموار کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نور با اشاره به اهمیت جهاد تبیین برای نسل جوان در انتخابات خاطرنشان کرد: بهترین کمکی که می‌توان به جوانان در خصوص انتخابات کرد تا انگیزه آن‌ها و حضورشان در انتخابات بیشتر و بیشتر شود، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است به گونه‌ای که باید برای جوانان کشور تبیین شود که قبل از انقلاب چه کشوری بودیم و چه کسانی بر ما حکومت می‌کردند و چگونه عزت و احترام و اقتدار ما را لگد مال کرده بودند و الان ۴۵ سال که از عمر انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد در کجای این جهان قرار داریم و چه دستاوردهایی به برکت این انقلاب اسلامی ایران به دست آوردیم.

حجت الاسلام یوسفی با تاکید براینکه باید برنامه‌ها و توطئه‌های دشمنان برای جوانان کشور تبیین شود، گفت: دشمن نسبت به انتخابات ایران، دنبال دو راهبرد ناامید سازی جوانان نسبت به انقلاب و ایجاد ناامنی در جامعه است، از این رو در صدد کمرنگ شدن انتخابات در کشور است.

وی تصریح کرد: این جوانانی که ما در کشور خود می‌شناسیم با تعهدی که به اسلام، انقلاب و امام و شهدا و ولایت فقیه دارند به لطف الهی در انتخابات ۱۱ اسفند شرکت می‌کنند و مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی ایران می‌زنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نور در خصوص محورهایی که باید کاندیداهای نمایندگی مجلس مد نظر قرار دهند، گفت: آنها باید به دنبال حل مشکلات کشور مخصوصاً معیشتی و اقتصادی باشند، قوانینی در مجلس وضع کنند که در شأن یک نماینده تراز انقلاب اسلامی باشد و  ولایتمداری و تبعیت از مقام ولایت مطلقه فقیه را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: همچنین  کاندیداها باید به دنبال قانونی کردن شفافیت‌های دارایی‌ها و ثروت‌های مالی خودشان باشند و آن ها را در معرض دید مردم قرار دهند تا مردم بتوانند با دلگرمی بیشتر  در انتخابات حضوری فعال و حداکثری داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha