• پنجشنبه / ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402112618797
  • خبرنگار : 50659

در موضوع انتخابات؛

اساتید معارف اسلامی دانشگاهها شبهات دانشجویان را برطرف کنند

اساتید معارف اسلامی دانشگاهها شبهات دانشجویان را برطرف کنند

ایسنا/اردبیل رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: استادان معارف اسلامی و مبلغین حتما جلساتی با دانشجویان با عنوان کرسی آزاد اندیشی با مبحث انتخابات ۱۱ اسفند برگزار کنند تا شبهات برطرف شود.

حجت السلام والمسلمین عبدالله حسنی امروز ۲۶ بهمن در نشست اساتید معارف اسلامی دانشگاه‌های استان اردبیل که با موضوع نقش اساتید گروه اسلامی در تبیین سیاست‌ها و رویکردهای انتخابات ۱۴۰۲ در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: دشمن تمام سرمایه‌اش را با تمام توان گذاشته تا بتواند انتخابات پیش رو را کم رنگ جلوه دهد و مردم را از شرکت در انتخابات دل چرکین کرده و دور سازد، آنها تلاش می کنند از طریق رسانه های مخلتف چه ماهواره و چه اینترنت پروژه های خود را با انتشار خبرهای دروغ و مباحث مغرضانه، واقعی نشان دهند.

رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل افزود: دشمن با بزرگ جلوه دادن مشکلات کوچک کشورو ناامید کردن جوانان، دانشجویان و مردم کشورعزیز ایران اسلامی سعی دارد به اهداف پلید خود برسند.

رییس دفاتر نهاد استان بیان کرد: استادان معارف اسلامی و مبلغین حتما جلساتی با دانشجویان با عنوان کرسی آزاد اندیشی با مبحث انتخابات ۱۱ اسفند برگزار کنند تا شبهات برطرف شود.

در ادامه رضا قاسمیان معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: افزایش کمّی و کیفی حضور مردم به خصوص جوانان نشان از انتقال نسلی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است و همین امر در محاسبات و تحلیل‌های دوست و دشمن تأثیر بسیار اساسی و حیاتی دارد.

وی افزود: جشن انقلاب نویدبخش خلق حماسه و جشن سیاسی دیگری در روز جمعه ۱۱ اسفند ماه امسال است که برای انتخاب نمایندگان خود در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، در شعبات اخذ رأی حاضر می‌شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha