به گزارش ایسنا به نقل از بازتاب هنر،نخستین جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهیهای بازرگانی، با حضور ریاست سازمان صداوسیما آقای دکتر جبلی و جمعی از مدیران و معاونان این سازمان، تولیدکنندگان برجسته کشور، روابط عمومیها و کانونهای تبلیغاتی در مرکز بینالمللی همایشهای صداوسیما برگزار شد.
در این جشنواره که توسط اداره کل بازرگانی سازمان صداوسیما برگزار شد، آگهیهای تلویزیونی و رادیویی پخش شده در بخشهای مختلف مورد بررسی قرار گرفت و برخی از آنها موفق به دریافت جایزه از این جشنواره شدند.
دریافت جایزه آگهی برتر توسط آژانس تبلیغاتی بازتاب هنر
آژانس تبلیغاتی بازتاب هنر که با آگهی عالیس در کمپین معروف و به یادماندنی " هلوش رو بدم، لیموش رو بدم" در این جشنواره حضور یافته بود، عنوان بهترین تیزر تبلیغاتی را توسط داوران این جشنواره در بخش علوم شناختی-رفتاری کسب کرد.
گفتنی است، اصلیترین وجه تمایز آژانس تبلیغاتی بازتاب هنر، بررسی چالشهای صاحبان کالا و خدمات و برندها و ارائه راهحلهای استراتژیک و خلاق بر پایه بوم کسبوکار و ظرفیتهای رسانهای و تبلیغاتی است.
این شرکت متشکل از مدیران متخصص، باسابقه و خلاق در حوزه تبلیغات و برندینگ، از بدو تاسیس تا به امروز، افتخار همکاری با بیش از ۱۰۰ برند بزرگ خصوصی و دولتی از جمله عالیس، تبرک، بروکس، سرزمین موجهای آبی، ۹۵۹۵، سیرنگ و ... را در کارنامه خود دارد.
آژانس تبلیغاتی بازتاب هنر از معدود شرکتهای تبلیغاتی است که در زمینه ارائه مشاورههای تبلیغاتی و رسانهای، ضمن بهرهگیری از تجارب مدیرانی با سابقهی بیش از ۲۵ سال در بخشهای مختلف، در حوزههایی از قبیل افکارسنجی، بازارسنجی، تدوین استراتژی، طراحی، تولید و پیادهسازی کمپینهای ۳۶۰ درجه، در کنار برندها و بنگاههای تجاری بوده و با مشاورههای تخصصی برای رشد و تعالی آنها گام برداشته و خود نیز در کنار آنها رشد و ارتقاء مییابد.
مدیرعامل بازتاب هنر: مشاوره تخصصی تبلیغاتی، بهترین راهکار توسعه بازار برندها است
ابوالفضل حقپرست مدیرعامل و موسس شرکت بازتاب هنر ضمن قدردانی از اداره کل بازرگانی صداوسیما به مدیریت آقای دکتر بابایی، در خصوص برگزاری نخستین جشنواره آگهیهای برتر گفت: این جشنواره برای شرکتهای فعال در حوزه برندینگ و تبلیغات، مسیری جدید و سنگ محک بسیار جدی محسوب میشود.
وی در ادامه افزود: از آنجا که ما موظف به حفظ منافع و پیشبرد اهداف برندها و بنگاههای تولیدی و خدماتی در کشور هستیم، تمام تلاش خود را برای انتخاب بهترین رسانه با بیشترین مخاطب بهکار گرفته و در این مسیر از همراهی و همدلی سازمان صداوسیما و مدیریت بازرگانی نیز بهرهمند هستیم.
حق پرست با اشاره به جایگاه حساس اطلاعرسانی و برندینگ در معرفی محصولات به مخاطب هدف گفت: در شرایط فعلی اقتصادی و با در نظر گرفتن هزینههای بالای تبلیغات در تمامی رسانهها، یکی از وظایف حساس شرکتهای تبلیغاتی این است که با مطالعه و پژوهش برای هر برند و محصول، از هر ریال سرمایه برند محافظت کرده و هزینهها را به سمت و سوی بهترین رسانه با بیشترین اثربخشی مخاطب هدف هدایت کنند.
وی افزود: از این رو ما با تدوین و راهبری کمپینهای ۳۶۰ درجه، در خدمت توسعه برند و بازار صاحبان کالا و خدمات هستیم.
وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی فعالان اقتصادی و برندهای ایرانی تاکید کرد: همراهی و همکاری با شرکتهای متخصص درحوزه تبلیغات میتواند سودآوری و توسعه بازار هر بنگاه را به دنبال داشته و از هدررفت منابع جلوگیری کند.
آدرس سایت بازتاب هنر: https://web.baztabhonar.com
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات