• یکشنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۵
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402112215876

/۴۵ سال باهم برای ایران مقتدر/

حضور حماسی مردم قم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور حماسی مردم قم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

ایسنا/قم راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور جمعیت انبوهی از مردم انقلابی و ظلم‌ستیز در خیابان‌های قم برگزار شد.

امروز مردم در شهر قم از ساعت ۹ صبح از مسیرهای ۱۰گانه از سمت میدان حانبازان حرکت خود را شروع کردند و در حالی که پرچم سه رنگ ایران، تصویر حاج قاسم سلیمانی و امام خمینی (ره) و دیگر پلاکاردهای شعارنویسی‌شده را در دست داشتند، با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» خشم خود را نسبت به نظام استکبار نشان دادند.

در حالی که مردم از سمت میدان جانبازان حرکت کرده بودند و به سمت حرم می‌رفتند، شاهد حضور گسترده مردم از اقشار مختلف جامعه بودیم از کارمند و کارگر گرفته تا مسئولان استانی و کشوری که نشان از وحدت ملی مردم ایران از هر قشری داشت. همچنین در درست داشتن پرچم سه رنگ کشور جلوه‌گر میهن‌پرستی مردم و حمایت از نظام اسلامی در برابر مستکبران بود که زنده و پاینده بودن ایران را ندا می‌داد.

در این بین، دخترانی با کاپشن صورتی بودند که حادثه دلخراش کرمان را یادآوری می‌کردند.

مردم با شعارهایی از جمله «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» و «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» بار دیگر یادآور تجدید پیمان خود با رهبر انقلاب شدند و به آرمان‌های جمهوری اسلامی سلامی دوباره دادند. در این بین، مردم پلاکاردهایی را در حمایت از شرکت در انتخابات در دست داشتند.

برخی از شعارهای داده‌شده در این راهپیمایی، نشان از بغض ملت ایران نسبت به حادثه غزه و محکوم کردن رژیم صهیونیستی داشت، این رژیم در جنگ غزه حدود ۱۱ هزار نفر کودک بیگناه را به شهادت رساند که این اقدام در مجامع بین‌المللی پیش‌تر محکوم شده بود.

برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی مانند ایستگاه مسابقه نقاشی، اجرای نمایش و سرودهای انقلابی نیز از جمله برنامه‌هایی بود که در طول مسیر برای شرکت‌کنندگان تدارک دیده شده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha