• چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402111813727
  • خبرنگار : 50130

رییس جهاد دانشگاهی استان کردستان:

حضور حداکثری در انتخابات نماینده قوی و مطالبه‌گر راهی مجلس می‌کند

حضور حداکثری در انتخابات نماینده قوی و مطالبه‌گر راهی مجلس می‌کند

ایسنا/کردستان رییس جهاد دانشگاهی استان کردستان گفت: پشتوانه قوی و حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب انتخاب نماینده قوی و مطالبه گر و به تبع آن توسعه استان کردستان در آینده می شود.

اکبر اسدی امروز چهارشنبه(۱۷ بهمن) در نشست با جهادگران جهاد دانشگاهی استان کردستان که با حضور مدیر کل حراست جهاد دانشگاهی کشور برگزار شد، در رابطه با پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بر اساس سه مولفه ایمان به خدا، رهبری امام و پشتوانه مردم ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه ایمان به خدا در رگ و ریشه ایرانی است، افزود: مردم ایران مردمی با اعتقاد و مسلمانی هستند و زیر بار ظلم و ستم نمی روند.

رییس جهاد دانشگاهی استان کردستان، مخاصمه کشورهای استکباری با ایران را ایمان به خدا ذکر و عنوان کرد: دشمنان این نوع حکومت اسلامی و مردم با ایمان را تحمل نمی کنند، چراکه منافع مادی و اهداف استکباری آنان را به خطر می اندازد.

رییس جهاد دانشگاهی استان کردستان در رابطه با نقش رهبری امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب عنوان کرد: رهبر کبیر انقلاب، توانست با اخلاق اسلامی سیاست را در راستای تعالی انسان قرار دهد.

وی مردم را پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: حماسه میلیونی و اراده مردم شاکله اصلی انقلاب اسلامی را شکل داد و همین امر موجب خنثی سازی توطئه های مداوم دشمن بر علیه ایران در طول انقلاب بوده است.

به گفته اسدی، پشتوانه قوی و حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب انتخاب نماینده قوی و مطالبه گر و به تبع آن توسعه استان کردستان در آینده می شود.

وی با تأکید بر اینکه انتخاب فرد اصلح بر عهده مردم است عنوان کرد: نماینده منتخب که با رای بالا راهی مجلس می شود، می تواند نقش آفرینی مهمی برای مطالبه گری استان کردستان داشته باشد.

اسدی، مشارکت حداکثری را زمینه ساز امنیت دانست و گفت: استمرار نظام مردمی انقلاب اسلامی ایران تا کنون به واسطه پشتوانه مردم بوده است، لذا مشارکت حداکثری عزت و امید مسئولان را نیز به دنبال دارد.

وی نقش جهاددانشگاهی را در تبیین دستاوردهای نظام مهم دانست و تأکید کرد: جهادگران کردستان باید دین و وظایف خود را نسبت به انتخابات ادا کرده و به عنوان قشر فرهیخته، در راستای روشنگری جامعه داشته باشند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha