• شنبه / ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۵
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1402111410132
  • خبرنگار : 71567

نتایج ارزیابی خدمات دانشجویی دانشگاه‌ها اعلام شد/ تقدیر از دانشگاه‌های برتر

نتایج ارزیابی خدمات دانشجویی دانشگاه‌ها اعلام شد/ تقدیر از دانشگاه‌های برتر

سازمان امور دانشجویان وزارت علوم ضمن اعلام نتایج ارزیابی خدمات دانشجویی دانشگاه‌ها، مراکز برتر در حوزه خدمات دانشجویی را معرفی کرد.

به گزارش ایسنا، مجتبی شرانجانی، مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی سازمان امور دانشجویان در سومین روز از نشست معاونین دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور درباره ارزیابی خدمات دانشجویی دانشگاه‌های کشور ضمن تشریح فرایند و نتایج ارزیابی خدمات دانشجویی دانشگاه‌ها در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از سوی این دفتر اظهار کرد: کارنامه عملکرد دانشگاه ها به خودشان منعکس شده و دانشگاه ها می توانند با استفاده از آن، نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کرده و برای ارتقای کیفیت خدمات خود برنامه ریزی کنند.

 وی اعلام کرد: در این ارزیابی دانشگاه های صنعتی اصفهان، الزهرا(س) و خوارزمی به عنوان دانشگاه‌های برتر و دانشگاه های بیرجند، ارومیه، تهران، اصفهان، علامه طباطبایی، رازی کرمانشاه و فردوسی مشهد نیز به عنوان دانشگاه‌های شایسته تقدیر انتخاب شدند.

مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی سازمان امور دانشجویان افزود: این ارزیابی برای سال‌ تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ نیز از ابتدای بهمن ماه آغاز شده و تلاش می شود از نتایج آن برای سطح‌بندی دانشگاه‌ها در زمینه ارائه خدمات دانشجویی استفاده شود.

شرانجانی گفت: بسترسازی جهت سیاست گذاری و برنامه‌ریزی، ایجاد زمینه افزایش بهره‌وری و تقویت زمینه‌های پاسخگویی دانشگاه ها به ذینفعان خود، از اهداف این ارزیابی می‌باشند.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، در سومین روز از هفتادوسومین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور و همزمان با ایام الله دهه فجر، از دانشگاه‌های برتر که در فرایند ارزیابی خدمات دانشجویی از سوی دفتر نظارت و ارزیابی سازمان امور دانشجویان، منتخب شده بودند، تقدیر به عمل آمد.

در این فرایند سه دانشگاه صنعتی اصفهان، الزهرا(س) تهران و خوارزمی به عنوان دانشگاه برتر و شش دانشگاه ارومیه، تهران، اصفهان، علامه طباطبائی، رازی کرمانشاه و فردوسی مشهد، بیرجند شاسته تقدیر شدند.

معیارها و شاخص‌های ارزیابی در ۳ مولفه درون داد، برون داد و پیامد تنظیم شده است و بسترسازی جهت سیاست گذاری و برنامه‌ریزی، ایجاد زمینه افزایش بهره‌وری، سطح‌بندی دانشگاه‌هااز نظر خدمات، تقویت زمینه‌های پاسخگویی به ذینفعان از اهداف این ارزیابی هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha