• یکشنبه / ۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402110100430
  • خبرنگار : 50037

تبلیغات زودهنگام برخی کاندیداهای اسدآباد

تبلیغات زودهنگام برخی کاندیداهای اسدآباد

ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد اعلام کرد: برخی از آقایان کاندیدا در برخی از مساجد سطح شهرستان برای تبلیغات خود نسبت به سخنرانی اقدام کرده‌اند که این امر به عنوان تبلیغات زودهنگام تخلف بوده و برای این‌موارد پرونده تشکیل می‌شود.

حسینعلی شرکایی در گفت‌وگو با ایسنا،  از همکاری ۳۰۰۰ نفر دست‌اندرکار و عوامل برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این عوامل و نیروها در بخش‌های مختلف چون اجرایی، نظارت، بازرسان، انتظامی و خدمات و اعضای ستاد انتخابات و اعضای صندوق در ۱۱ اسفندماه آماده برگزاری انتخابات پرشور و حماسی در سطح شهرستان خواهند بود.

وی با اشاره به برگزاری نیمه‌الکترونیکی انتخابات پیش‌رو در شهرستان اسدآباد بیان کرد: در انتخابات اسفندماه برای شهرستان اسدآباد ۱۱۲ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده که ۱۹ شعبه به بخش پیرسلمان و ۹۳ شعبه به شهر اسدآباد و بخش مرکزی اختصاص دارد.

شرکایی در ادامه با بیان اینکه هر گونه تبلیغات زودهنگام تخلف بوده و با موارد تخلف برخورد می‌شود، تصریح کرد: جلسات خانگی برای داغ شدن تنور انتخابات چندان ایراد و مشکلی ندارد اما برخی از آقایان کاندیدا در برخی از مساجد سطح شهرستان برای تبلیغات خود نسبت به سخنرانی اقدام کرده‌اند که این امر به عنوان تبلیغات زودهنگام تخلف بوده و برای این‌موارد پرونده تشکیل می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به جلسات تبیینی برای ترغیب و تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات افزود: از خردادماه سال‌جاری بحث ترغیب و تشویق مردم و جامعه در شهرستان اسدآباد برای مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی آغاز شده و از مدیران ادارات نیز درخواست کرده‌ایم در برنامه‌های جشن انقلاب و برنامه‌های مختلف در سطح روستاها و مدارس و مساجد، مردم را به مشارکت حداکثری ترغیب کنند.

شرکایی گفت: متنفذین، دهیاران، روحانیون و مدیران ادارات مختلف و هنرمندان برای تبیین و ترغیب مردم شهرستان به منظور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توجیه شده‌اند و به طور قطع با حضور پررنگ مردم در پای صندوق‌های رأی حماسه بزرگی ملت ایران اسلامی در ۱۱ اسفند، در این روز تاریخی خلق خواهند کرد.

وی یادآور شد: برنامه‌های مختلفی برای تبیین و مشارکت‌افزایی در انتخابات در سطح شهرستان در حال اجرا بوده و این برنامه‌ها با هر چه نزدیک‌تر شدن به ۱۱ اسفند پربارتر و بیشتر خواهد شد.

وی گفت: شخصاً از خرداد هر روز با حضور در یکی از مساجد شهرستان در بحث مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سخنرانی و تأکید دارم ضمن اینکه امام جمعه اسدآباد نیز در زمینه مشارکت‌افزایی مردم در انتخابات با استفاده از ظرفیت تربیون نمازجمعه و نیز برنامه‌های مختلف در این رابطه وارد میدان شده چرا که انتخابات این دوره به نسبت سایر انتخابات سال‌های گذشته از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و دشمنان در تلاش هستند با تزریق ناامیدی و سیاه‌نمایی حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را کمرنگ کنند و مردم از این توطئه و نقشه دشمن آگاه هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha