• جمعه / ۲۹ دی ۱۴۰۲ / ۱۹:۳۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402102920728
  • خبرنگار : 50377

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مازندران:

ملت ایران سربازان جبهه حق هستند

ملت ایران سربازان جبهه حق هستند

ایسنا/مازندران رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان مازندران با بیان اینکه، یکی از نکات جالب انقلاب اسلامی این است که ملت ایران امروزه در جبهه حق قرار دارند و سرباز جبهه حق هستند، گفت: این افتخار و سربلندی برای ما ملت ایران است که پرچمدار جبهه حق هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین یدالله غلامی امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه ۲۹ دی ماه با اشاره به اینکه تقابل حق و باطل از خلقت آدم شروع و تا قیامت ادامه دارد، اظهار کرد: شدیدترین درگیری دو جبهه حق و باطل امروزه در حال انجام است بطوریکه جبهه کفر به سرکردگی استکبار جهانی که نماد آن آمریکا است با تمام امکانات به نبرد جبهه حق یعنی به جنگ خدا آمده است.

وی با بیان اینکه امروز شاهد قوی‌ترین حضور جبهه حق علیه باطل در منطقه هستیم، افزود: دشمن با همه امکانات امروز به جنگ با جبهه حق آمده است و جبهه حق هم در جنگ علیه باطل در منطقه حضور مقتدرانه‌ای دارد.

حجت الاسلام و المسلمین غلامی بیان کرد: به برکت ولایت ‌و انقلاب ایران بعد از ۲ هزار سال در پیچ تاریخی انتقال قدرت از غرب به شرق جزء کشورهایی قرار گرفته که اگر نظرش را تامین نکنند مدعیان نمی‌توانند به هدفشان برسند.

این مسئول با اظهار اینکه امروزه دنیا، ایران و ایرانی را در تقابل با جبهه باطل به رسمیت می‌شناسد و هر کجا می‌خواهند سربازی کنند برای جبهه حق در مقابله با باطل کنار ایران قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: این افتخار و سربلندی برای مردم ما  ارزان به‌دست نیامده است.

حجت الاسلام والمسلمین غلامی یادآور شد: استکبار جهانی در یک پیچ تاریخی خودش را می‌بیند و امروز با همه پیشرفت صنعتی که اروپا دارد هیچ اختیاری از خودشان ندارند و حق ندارند بدون امضاء و اذن آمریکا کاری انجام دهند.

 وی با تاکید بر اینکه لازم است خواص به جای بدگویی و ایرادگیری به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازند، تصریح کرد: طبیعی است که کار بزرگی مثل انقلاب اسلامی و تقابل حق علیه باطل سختی‌هایی دارد که ملت تا اینجا به جان خریدند لذا نباید اراده ملت را سست کنیم و  لازم است؛ نقاط قوت برای مردم بازگو شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha