اسدالله تقی زاده در گفتوگو با ایسنا، در تشریح تشکیل ستاد ویژه پاسخگویی برخط گفت: همزمان با سفر رئیسجمهور به شهرستانهای فیروزکوه و دماوند پاسخگویی تلفنی در سامانه ارتباطی مردم با دولت (سامد) انجام شد. در حقیقت همزمان با این سفر پاسخگویی آنلاین و مشاوره و ثبت درخواستهای مردمی در سامانه (سامد) با محوریت نهاد ریاست جمهوری و اداره کل بازرسی و ارتباط مردمی استانداری تهران انجام شد.
مدیر کل بازرسی استانداری تهران ادامه داد: در این برنامه که همزمان با این سفر صورت گرفت به منظور ثبت درخواستهای مردم با رئیسجمهور و راهنمایی و مشاوره در ارتباط با موارد اعلامی، اقدامات لازم صورت پذیرفته و خط ارتباطی ۱۱۱ فعال و همکاران معاونت ارتباط مردمی بیش از ۳۰۰ مورد پاسخگویی داشتند.
وی تأکید کرد: دریافت و پردازش نامه های مردمی در سفر نیز یکی از اقدامات اجرایی بود که با نظارت و هماهنگی مرکز ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری صورت میپذیرد.
انتهای پیام
نظرات